Waar zetten jullie je laarzen en schoenen enz neer na het rijden als je thuis komt?
Ik woon alleen en zet het altijd in de gang. maar daar staat ook de verwarming en heb net nieuwe leren jophurs.
maar heb ook nog rubberne laarzen, outdoor laarzen. me petri laarzen zitten weer in de doos.
Wilde alles een plekje geven in de kelder maar ben bang dat er spinnen in kruipen....
maar wil alles toch beetje opgeruimd hebben.
Hoe doen jullie dat? Bij de paarden laten staan is geen optie. Kleine zadelkamer en zijn verzorgpaarden niet van mezelf en rij ook nog op een manege. Moet dus me spullen thuis neerzetten.
gr
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 08-04-12 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Die van mij blijven gewoon buiten onder een afdak staan waar de regen er niet aan kan. Ze zien er nog steeds prima uit, dus geen problemen hiermee. Vroeger stonden ze gewoon in de garage.
kiimberley
Geplaatst: 08-04-12 17:39
Mijn laarzen gaan de schuur in (moet van mn ma) omdat ze stinken zegt ze! Wel houd ik ze eerste op zn kop en schud ik ze flink voordat ik ze aantrek want ben als de dood dat er een spin inzit brr!
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
mijn gewoone larzen staan in de zadelkamer. mijn wedstrijdlaarzen gaan altijd weer netjes teug de doos in
Aukelizzy
Geplaatst: 08-04-12 17:46
Mijn trainings leren laarzen staan in mijn (verwarmde)zadelkamer op de plank en mijn wedstrijd laarzen staan ernaast in een laarzenzak. Mijn chaps en schoenen staan/liggen er ook bij. Ik heb een grote privé zadelkamer dus kan mijn spullen gewoon open en bloot laten liggen.. Echt ideaal.
Mijn schoenen staan in mijn slaapkamer gewoon in een rijtje op de grond
Aukelizzy
Geplaatst: 08-04-12 17:52
xXsaffierXx schreef:
Hoe ruikt het daar.. . Mijn schoenen stinken soms echt ontzettend naar paard...
it_is_me
Geplaatst: 08-04-12 17:55
xXsaffierXx schreef:
In de slaapkamer? Gaat dat niet stinken dan?
De mijne zet ik in een hoek van de gang. Voorheen had ik ze wel in de oude koeienstal achter ons woonhuis (woon in een boerderij), maar ben bang dat onze hond ze opeet.
Ik zet mijn laarzen in de gang. Spullen die ik niet meer gebruik gaan de gangkast in.
R0oszs
Geplaatst: 08-04-12 17:58
Mijn rijlaarzen staan in een laarzentas in me paardenkast en me stalschoenen gewoon in de bijkeuken. Schoenen/chaps die ik niet zo vaak aan doe op stal die doe ik in de kast waar mijn staljassen hangen.
Me schoenen en jassen voor het 'net' liggen wel in mijn kamer maar die zijn altijd schoon.
HighFly_
Geplaatst: 08-04-12 17:58
.
Laatst bijgewerkt door HighFly_ op 07-07-24 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Magrathea
Geplaatst: 08-04-12 17:59
Ik zet ze altijd onder de kapstok, maar merk steeds vaker dat als ik binnenkom mijn eerste gedachte is 'hmm, het ruikt hier naar paard' Heb verder ook niet echt plek, woon op een 1 kamer studentenflat. Misschien dat ik ze in een plastic zak weg kan zetten, dat scheelt al denk ik
Noon
Geplaatst: 08-04-12 18:02
Uhm, mn leren rijlaarzen staan altijd in de auto althans t paar waar ik dagelijks mee rijd dan. De rest staat in de muziekkamer van mn vader waarvan ik ongeveer 1/3 van heb geconfisceerd
Sababber
Geplaatst: 08-04-12 18:03
Mijn rijlaarzen staan in een laarzentas, in de zadelkamer. mijn snowboots die ik op stal aanheb schop ik altijd in de schuur uit.
alleen zijn die snowboots niet lekker meer nu, iemand een idee wat er dan wel lekker zit met warm weer?
Anoniem
Geplaatst: 08-04-12 18:04
mijn laarzen staan in de kast in de schuur. Daar zit nog een laarzentas omheen. In onze schuur thuis heb ik een eigenkast met al mijn spullen voor de paarden erin. Anders ligt er overal wel wat en dat wil mijn moeder niet.
Donkerblauw
Geplaatst: 08-04-12 18:05
Vroeger stonden mijn laarzen (in een laarzentas), stalschoenen en jodphurs in de gang, onder de kapstok, maar tegenwoordig laat ik ze gewoon op stal staan. Veel makkelijker. Heb nu altijd All Stars aan van en naar stal.
Ik heb mijn laarzen niet thuis staan. omdat ik niet thuis rijd en geen eigen paard hem. Maar misschien kun je ze in de kelder in een laarzentas doen o.i.d.
Bij mij staat meestal alles op stal en de de rest moeten meestal van mijn moeder naar de schuur. Die gelukkig niet vochtig is ofzo want ander had ik het nooit gedaan hoor haha!