Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sunrice schreef:Dat ligt eraan wat de vooruitzichten zijn. Als het tijdelijk is (voor een paar maanden) en je daarna weer voldoende geld hebt om je paard zelf te onderhouden, snap ik wel dat je je paard niet direct verkoopt en na die paar maanden een nieuwe koopt. Als het financiële vooruitzicht zo is dat er niet op korte termijn verbetering is, dan zou ik dat absoluut nooit doen.
. Over 3 weekjes stop ik met mn huidige baan en ga op zoek naar iets anders. Ik weet wat ik wil maar het is nog even een paar maandjes afwachten tot er weer vacatures worden uitgezet. Voor die paar maanden zou ik mn pony ook niet verkopen. Het is tijdelijk en we redden het wel maar ik kan me voorstellen dan niet iedereen een buffer voor een paar maanden heeft voor zowel het paard als het huishouden. Juliette86 schreef:Echt never nooit. Dat potje is ook een keer op ...... en dan??? Zou het wel doen om bijvoorbeeld onverwachtse en hoge dierenartskosten te kunnen betalen maar dat is dan een incident en wat anders dan maandelijkse stalling en voer.
studiemiep schreef:Maar je moet met dieren gewoon altijd een ruim potje achter de hand hebben vind ik persoonlijk.
sunrice schreef:Dat ligt eraan wat de vooruitzichten zijn. Als het tijdelijk is (voor een paar maanden) en je daarna weer voldoende geld hebt om je paard zelf te onderhouden, snap ik wel dat je je paard niet direct verkoopt en na die paar maanden een nieuwe koopt. Als het financiële vooruitzicht zo is dat er niet op korte termijn verbetering is, dan zou ik dat absoluut nooit doen.