Buitenrit utrechtse heuvelrug

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cd88

Buitenrit utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 09:49

Ik ga binnenkort naar veendendaal vlakbij de utrechtse heuvelrug. Wie kan me een goede manege adviseren waar ik een lekkere buitenrit onder begeleiding kan maken met een rustig paard zodat ik van de omgeving kan genieten?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:02

Zelf geen ervaring mee maar hier: http://www.paardentram-leersumseveld.nl doen ze dat. Is vlak bij Veenendaal. Je hebt ook nog manege Blauwendraad maar die nemen zover ik weet alleen eigen klanten mee. Was tenminste wel zo toen ik er zelf nog reed zo'n 6 jaar geleden. Bovendien gaan die zo vroeg in het seizoen niet regelmatig naar buiten dikke kans dus dat je een (heel) fris paard mee krijgt.

Karintjuh4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:51

Hallo,

Ikzelf organiseer ook buitenritten met mijn eigen paarden. Dat zijn buitenritten waarbij u rustig van de omgeving kan genieten. Ik woon 10 min. fietsen vanaf Veenendaal vandaan, namelijk in het binnenveld bij Achterberg. Voor eventueel meer informatie kunt u altijd mailen naar stalderimboe@outlook.com.

Groetjes Karin