Door alle blessures (voornamelijk kreupelheid) waren wedstrijden er natuurlijk niet bij.. Uiteindelijk waren we er eind april weer helemaal klaar voor, werd ze helaas 1 dag voordat ik weer wedstrijd zou hebben wederom kreupel

Maar dan zat de 'stress' er bij mij wel een beetje in hoor, ik steeds vragen als ik aan het rijden was: "loopt ze nog goed", gisteren ook 1 dag voor de wedstrijd: "ze loopt echt nog goed he?".. Dus ik ging zowaar weer eens op wedstrijd!!

Voor de wedstrijd zelf had ik eigenlijk helemaal geen spanningen dus dat was wel lekker... Ik moest rond 4 uur starten, dus kon 's ochtends nog leren

Magic wist dat er wat ging gebeuren en had er duidelijk zin in, was erg vrolijk (en roerig). Ze ging bijna in draf de trailer in..

Inrijden ging ook wel lekker, ze pakte alles prima op!
Over de rijhal was me verteld dat daar erg veel te zien was.. En dan met zo'n miep als Magic.. die wil nog wel eens gaan spingen om maar niet in dr benen gebeten te worden door de kaboutertjes of tijgers

De proeven gingen naar mijn gevoel best lekker.. De eerste was wat 'rustig' al vrij in het begin begon ze wat 'dood te vallen', dus ik moest erg hard werken om haar voorwaarts te houden (moet ik maar eens op RT vragen gebeurd me vaker op wedstrijd

De tweede proef vond ik heel lekker in het begin gaan, ook iets meer voorwaartse drang.. tot het achterwaarts en in galop verder gaan.. toen kregen we Quote jury: "een miscommunicatie" haha ze luisterde niet goed op mn been voor gelop (ging er tegenin) en spong fout aan, dus haalde ik dr terug, nou toen werd ze boos.. springen op de plaats, paar galop sprongen en weer springen .. haha maar na de 'middengalop' (cijfer:1) hadden we de communicatie problemen opgelost en gingen we weer lekker verder.. Helaas wel met wat spanningen in de rest van de galop maar het ging niet zeer slecht..
De prijsuitrijking kwam vrij vlot en ik was twee keer eerste met 172 en 169 punten.. Het was streng, maar rechtvaardig en kan me dr op zich wel in vinden.. Het ging nog niet helemaal zo als het in het Z zou moeten zijn, maar superslecht was het voor ons ook zeker niet! en dat voor de eerste keer sinds 1.5 jaar!

Op naar de volgende! (als er ergens plaats is

Voor de foto's van de wedstrijd: nou ja, meer het losrijden, want binnen foto's maken ging niet echt (te weinig licht).. hier op HAW