Ik heb sinds gisteren een Casco Mistral gekocht en ben er onwijs tevreden mee! Nu kwam ik er net achter dat Casco een leuk systeem heeft, MyStyle. Het komt er op neer dat je de 'strepen' (biesjes) op je cap kunt verwisselen voor biesjes met andere kleuren.
Helemaal leuk, maar er valt werkelijk NIETS te vinden over hoe zo iets nu werkt. Moet je heel je cap uit elkaar halen.. Kan het überhaupt wel? Is het de moeite waard?
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Glossi
Geplaatst: 06-04-12 21:51
Op de Casco site staat dat je de biesjes in een handomdraai kunt veranderen naar een andere kleur. Ik heb zelf Casco Choice maar denk dat het bij die van mij niet kan omdat ik een ouder model heb. Volgens mij kan het alleen bij de nieuwe modellen zo.
Edit: het is idd alleen bij de nieuwe modellen zo: MyStyle - Reiten
Das ist neu, das ist cool! Gestalte Dir im Handumdrehen Deinen Helm Mit Deiner Lieblingsfarbe. Passend zum Outfit. Für alle Helme mit dem "MyStyle"-Logo.
*der Preis bezieht sich auf eine Farbe. Dus als je cap een MyStyle logo heeft kun je de bies veranderen.
Dat heb ik inderdaad ook gelezen.. maar hoe is die "Handumdrehen".. Dat vraag ik me af. Ik heb mijn cap van onder en boven bekeken, maar kan niet zien hoe die biesjes bevestigd zitten..
Glossi
Geplaatst: 06-04-12 23:36
Dat betekent toch in een hand omdraai? (je cap kunnen veranderen) Heeft jou cap wel die MyStyle logo? Ik denk dat je het biesje eruit moet kunnen schuiven.
Ja, tuurlijk is dat een handomdraai. Maar ik zie nergens HOE dan.. En voordat ik mn cap sloop.. Die van mij heeft wel dat logo
Glossi
Geplaatst: 07-04-12 21:22
Oh gaaf! Ben benieuwd dan hoe dat moet. Anders moet je toch maar even naar de ruitershop bellen waar je hem vandaan hebt. Lijkt me leuk om je cap af en toe te pimpen!
Anne.
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 15:14
Ik ben er achter! Er zitten aan de uiteinden van de bandjes haakjes die je in het gaatje kun doen waar ook het bandje in gaat. Op het moment dat je dat haakje losmaakt, is het bandje ook los Heel makkelijk dus eigenlijk!
Ik heb ook de casco mistral. Toch eens kijken of ik ook een mychoice cap heb, geen idee eigenlijk... nooit op gelet. Maar wel leuk dat je de biesjes kunt veranderen!