Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
had vreselijk grote blaren, heeft ook best wel een tijd geduurd voordat die weg waren. Ik vind het zonde om met je laarzen te gaan lopen en fietsen.
) elles9 schreef:bij de enkels of hele voet?
Heb ze namelijk op de groei gekocht dus zijn een maatje groter en daarom bij mn voeten ook al wat ruimer het os vooral bij mn enkels dat ehct kei zeer gaat doen..
bij mn benen zitten ze echt heerlijk (behalve knieholte maar ze moeten nog zakken) tis alleen als ik loop gaan mn enkels zo'n vreselijke pijn doen.. (nu al moet je nagaan)
elles9 schreef:o okee zou idd wel wat schelen jaa,
misschien moet ik ze maar gewoon testen met het rijden zterdag, aan de ene kant durf ik dat niet straks gaat rijden er echt prut door..
_helga_ @ ik weet ook niet, ik wil mn laarzen vooral als recreatielaars gaan gebruiken omdat ik verzorgpony heb en wedstrijden zitten d rnog niet in, maar wil er wel graag gewoon mee kunnen lopen maar zoals nu zou ik het niet lang volhouden, drukt zo erg op mn enkels..
_helga_ schreef:elles9 schreef:o okee zou idd wel wat schelen jaa,
misschien moet ik ze maar gewoon testen met het rijden zterdag, aan de ene kant durf ik dat niet straks gaat rijden er echt prut door..
_helga_ @ ik weet ook niet, ik wil mn laarzen vooral als recreatielaars gaan gebruiken omdat ik verzorgpony heb en wedstrijden zitten d rnog niet in, maar wil er wel graag gewoon mee kunnen lopen maar zoals nu zou ik het niet lang volhouden, drukt zo erg op mn enkels..
dat heb ik dus ook. ik zou graag willen dat ik gewoon een aantal uur erop kan lopen maar nu kan ik er een half uur uiterlijk op lopen maar dan doen me enkels zo zeer!