Tsja zoals de titel al zegt. Ik heb kleine voeten (maat 34/35) kuitmaat 36 en hoogte 38. Het is echt onmogelijk om leren rijlaarzen te vinden. Ik heb er al eens over nagedacht om chaps te nemen maar dat vind ik gewoon vervelend zitten. En dan pas ik ze ook amper, want dan zijn ze ook te hoog of juist te smal. Laarzen op maat is gewoon te duur. 150 is gewoon echt de max. Dat je voor iets meer dan 200 lipica op maat hebt, snap ik ook wel maar die 50 euro is gewoon te duur. Er zijn vast wel meer mensen met kleine voeten, en meestal heb je dan ook korte benen (lijkt mij
) Schoenmaat 36 kan ook nog, dan stop ik daar gewoon zooltjes in maar maat 37 of zo is gewoon echt té groot.
Wie weet er leren rijlaarzen die in deze maattabel valt? Of heeft nog een paar liggen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn!
Ik heb natuurlijk alles zowat al afgezocht, maar meestal kan ik er dan niet in met mijn kuit, of zijn ze te hoog, of zijn ze veel te groot bij mijn voet waardoor ik zowat heel mn voet in de beugel heb om dat de 'schoen' te groot is.