Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Scheelt nogal op dat bedrag!
en ff babydoekje erover en weer als nieuw!
_Jessie schreef:Ik heb de gewone soft jumper en ben er echt grandioos blij mee.
hele fijne laars. echter ben ik het eens met klein vosje, kijk dan eens bij lipica's
Ik heb ook lipica's aangehad en die zaten wel 10x lekkerder dan mijn derby's nieuw.
alleen voor mij was het verschil te groot dus de derby's gekozen en ben er heel blij mee! Alleen pas ik ze nu niet meer omdat ik heel veel afgevallen ben
(heb ze voor 100 euro nieuw gekocht, waren 550 en op maat gemaakt maar die vrouw is ze nooit op komen halen dus ik had zein de opruiming voor 100 euro)
Mogen weg vanaf 80 euri terpentijn schreef:-Jessie: wat bedoel je met: voor mij was het verschil te groot? De prijs van Lipica's ligt toch VEEL lager dan bij Derby's? Of bedoel je de kwaliteit?
Ook zoek ik natuurlijk informatie/ervaringen van mensen die al eens LAK laarzen hebben gehad, aangezien ik daar zelf geen enkele ervaring mee heb.
en die lipca's waren 230 dus scheelde 130 euro.
meer weet ik niet
_Jessie schreef:terpentijn schreef:-Jessie: wat bedoel je met: voor mij was het verschil te groot? De prijs van Lipica's ligt toch VEEL lager dan bij Derby's? Of bedoel je de kwaliteit?
Ook zoek ik natuurlijk informatie/ervaringen van mensen die al eens LAK laarzen hebben gehad, aangezien ik daar zelf geen enkele ervaring mee heb.
ik bedoelde te groot omdat ik mijn derby's toen voor 100 euro heb kunnen kopenen die lipca's waren 230 dus scheelde 130 euro.
Dat bedoel ik met een te groot verschil. Maar normaal gezien is derby inderdaad veel duurder
kim_hester moet ik even na kijken. 39 - ? - 50 geloof ik. Kuit weet ik niet uit mijn hoofd. TE grootmeer weet ik niet
terpentijn schreef:Ik begrijp die maten niet: hoezo 3 maatgegevens? Voetmaat... kuitmaat... okee, maar dan? Hoogte?
Waar vind ik begrijpelijke Derby-maattabellen, bij Divoza zijn ze zo te zien alleen in 5L (whatever maat dat dan mag zijn weet ik ook niet) te bestellen, andere keuzes op het keuzemenu krijg ik daar voor deze specifieke laarzen niet gevonden.
Lottie84: heb je site bekeken, maar daar vind ik deze laarzen niet, ook zie ik dat je van een bepaald type laars steeds maar 1 bepaalde maat hebt, klopt dit, of ben ik gewoon een kluns, of bestel je ze ook speciaal in een bepaalde maat op bestelling van de klant?
Want dan zou ik ze wel bij jou willen bestellen, namelijk, als ik mijn maat in "Derby"termen weet op te zoeken, ergens.