(Woon er tussen in).
Welke winkel heeft een groter assortiment en de meeste keuze (o.a. qua rijlaarzen)?
Brand maar los
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, die heeft net wat meer merken in het assortiment.

bovendien is Divoza goedkoper in dat opzicht!
Bij ooteman zeiden ze dat het gewoon kon.. Vertelde ze me dat er binnenkort een man van petrie zelf daar zou komen en dat ik ze dan zou kunnen laten aanmeten. Dus wij toen in een noodvaart daarheen echter hadden we op dat moment geen geld dus dachten wij dan meten we het op en dan kunnen we het over een week ofzo laten bestellen maar dat mocht niet.. Waren we daar helemaal voor niks heen geweest terwijl we dat van te voren ook al aangaven.
?).
, maar leuk is het niet. laetitia schreef:Nou ben net terug van Divoza, maar heb niets gekocht. Assortiment viel voor de 2e keer tegen.
Laarzen had ze al snel gezien bij me: die ga jij niet passen, te dunne en korte benen (Ben 1.63 en weeg 50 kg ben ik nou zo apart gevormd?).
Daarna maar even naar Vrielink gegaan (Apeldoorn), die heeft me wat verder op weg geholpen. Helaas kom ik met mijn dunne kuiten uit op óf een op maat gemaakte Cavallo/Petrie óf op een simpele QHP laars.
Scheelt natuurlijk wel weer geld dat ik niets heb kunnen vinden, maar leuk is het niet.
laetitia schreef:Bij Divoza heb ik eerst de Mondoni geprobeerd, maar dat paste ik dus echt niet. En toen was het al snel "ja we hebben nog wel petries in de aanbieding maar die moet je dan ook maar net in jouw maat vinden".
Ik wil best tot 250 euro gaan maar meer ga ik niet uitgeven voor een stel laarzen, rijd geen wedstrijden dus dat vind ik onzin.
Bij Vrielink ben ik al iets beter geholpen, maar daar was het of die goedkope QHP (lelijk) of meteen een Cavallo van 330,- (op maat gemaakt).
@Mirri: bedankt voor je aanbod, ik heb alleen maat 39 (voetmaat).
Vind het wel bizar dat je met een slank figuur geen kant en klare leren laarzen kan vinden.
Ik had geen maatwerk nodig, lekker hoog en goed smal, kon zelfs nog 1 kuitmaat smaller (maar daar paste ik net niet in). Maar inderdaad deze zaten boven de €400
...