coating ruim jaar oude cavallo winner laat los - Help me...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muppett

coating ruim jaar oude cavallo winner laat los - Help me...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 19:41

Hoi bokkers,

Gister ontdekte ik tot mijn grote schrik dat de coating van mijn cavallo winners los begint te laten! Precies op de overgang hak / kuit, boven de naad laat de coating los.
Ik flip hier echt van! Mijn vorige paar (MH) laarzen was na een jaar ook al verrot. Rits kapot en zolen die loslieten. En nu weer, iets meer dan een jaar later, weer kapotte laarzen! Ik onderhoud ze goed, niet teveel en niet te weinig. Gebruik haken om ze aan te trekken, laarzentrekkers, bla bla. Ik snap er geen k*t van. Ik ben onwijs zuinig op die dingen! Bij een laars laat de zool ook los. Pfff....

Op aanraden van mijn instructrice heb ik cavallo gemaild. Die zeggen dat ik de laarzen via de dealer op moet sturen.

Maar... De laarzen heb ik overgekocht van een stalgenoot die ze niet fijn vond zitten. Ze waren toen 4x gedragen en niet ingezakt.
Maar.. Ze zijn iets meer dan een jaar geleden gekocht.

Wat denken jullie, heeft opsturen zin? Heeft iemand nog tips zodat ik goed op mijn poot kan spelen? Die dingen moeten jaren netjes blijven! Pfff ik baal er zo van, en ik heb bepaald geen geldboompje in mijn tuin staan.....

Hopelijk heeft iemand een goed advies.
Alvast bedankt!

Muppett

Re: coating ruim jaar oude cavallo winner laat los - Help me...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 16:48

Update voor de stille meelezers: de laarzen worden opgestuurd via een ruitershop. Nu maar duimen dat ik nieuwe vergoed krijg....