ik ben op zoek naar de eigenaar van C'est la donna(montreal x Goodtimes). ik weet dat ze op stal van kleef staat in ede, maar veel verder kom ik daar niet mee. ik had het email adres van de nieuwe eigenaar gekregen van de oude eigenaar maar hier word niet meer op gereageerd. ook heb ik stal van kleef een mailtje gestuurd, maar hier nooit een reactie op gehad
ik heb donna als 2 jarige in handen gekregen bij mij op stal, om haar op te voeden en klaar te maken voor de merrie keuring dat jaar. na de verkoop heb ik wel nog kort contact gehad met de eigenaar, maar na een tijd heb ik niks meer gehoord.
ik ben nu echt super benieuwd hoe ze het doet. ik weet dat ze uitgebracht zou worden op springwedstrijden dus misschien heeft iemand haar wel langs zien komen.
ken je deze knappe meid, of heb je haar een x op wedstrijd gezien, laat het me weten!
sajavado
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-12 23:38
en een schopje omhoog.
kent niemand haar dan? of in elk geval, haar eigenaar..
Peterina
Geplaatst: 02-05-12 11:47
December 2011 is er melding dat zij onder Valerie van Kesteren klasse L gesprongen heeft in Bunschoten; SRJV Groenendaal (als dat je iets zegt?) Zij rijdt bij de LR de Lunaruiters. http://www.lunaruiters.nl/ Misschien daar vragen.
ik heb valerie van kesteren opgezocht op google, toen op dr facebook terecht gekomen, en heb dr een berichtje gestuurd met of zij meer wist. *fingers crosst*
sajavado
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-12 21:23
nog steeds niks..
niemand die dit geweldige paardje (her)kent?!
sajavado
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-12 21:19
ik heb vandaag vanuit het niets een mailtje gehad van de eigenaar omdat hij hoorde dat ik naar cella opzoek was!! alles gaat weer goed met haar. ze is behoorlijk ziek geweest door de rhino begin dit jaar en is pas een maandje weer onder het zadel. maar gelukkig gaat alles goed, en in de sport doet ze het ook super goed! over 1.5 maand denkt de eigenaar in de M springen te gaan starten! iedereen bedankt iedereen die dit topic heeft gezien, en wie weet wat heeft doorverteld enzo!