[EG] gezocht , de nieuwe eigenaar van Starlone the nightking

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Justmesandra

[EG] gezocht , de nieuwe eigenaar van Starlone the nightking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 10:53

hallo allemaal ik ben opzoek naar de nieuwe eigenaar van starlone the nightking

hij is gechipt en heeft paspoort in zijn paspoort staat zijn stamboek ook beschreven ,

hij is in 2011 verkocht

hij is geboren op 3-6-2009 hij word deze zomer dus 3 jaar

hij is al zadel mak en de basis beginselen aan gemaakt het doorrijden moet uiteraard nog gebeuren aangezien hij nog eerst moet uitgroeien

ik hoop via deze weg de nieuwe eigenaars te kunnen vinden en hopen dat het goed met hem gaat .

zoek termen , starlone the night king , stalone , pur pur , vita bella , santoo s horses , vos , hengst ,
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-03-12 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Justmesandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 21:07

Afbeelding

Afbeelding

Justmesandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 13:34

hallo allemaal
onder tussen is er contact met mij opgenomen door iemand van bokt , deze dame heeft starlone bereden en heeft een paar foto's gezonden ,omdat het niet me eigen foto's zijn kan ik ze natuurlijk niet online zetten ( mss doet ze het zelf wel ? ;-)

maar helaas is hij inmiddels weer door verkocht , de reden weet ik niet

dus ik zoek nogsteeds de nieuwe eigenaar ,,...
om te weten hoe het met hem gaat

mvg sandra
hij heeft ook natuurlijk een stamboek ( het staat niet alleen in zijn paspoort beschreven)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-12-12 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

Justmesandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 22:18

update ,

inmiddels weet ik dat starlone een wedstrijdje heeft meegereden .springen/dresuur 2012 via udelta college goes met de ruiter denise de vries online in te zien via zoekmachine helaas staat er geen mail adres in op zo'n start lijst ;-) , anders had ik haar natuurlijk een mailtje verzonden ....

vandaar dat ik me weer via deze site wend wie weet heeft het nut ....

groetjes san