Contact met een vereniging gehad en afgelopen week is alles (als het goed is) in orde gemaakt en kan ik weer gaan starten!
Nu wil ik 14 april mijn eerste wedstrijd starten en wilde mij daarvoor inschrijven. Eerst zag ik het KNHS inschrijfformulier staan. Die heb ik ingevuld en naar het mailadres dat erbij stond verstuurd. Later zag ik ook de knop "Digitaal inschrijven". Een account aangemaakt op startlijsten.nl en mezelf digitaal aangemeld. Alles wat nog niet ingevuld was aangevuld en mezelf voor nog wat wedstrijden digitaal ingeschreven.
Omdat ik toch niet helemaal zeker was van mijn zaak heb ik op de site van de KNHS gekeken en daar staat:
Citaat:Voorlopig loopt inschrijving voor wedstrijden die na 1 januari 2012 plaatsvinden via het digitale KNHS inschrijfformulier.
Voor inschrijving moet dit formulier ingevuld worden gemaild naar de wedstrijdorganisatie.
Alleen dit KNHS inschrijfformulier is rechtsgeldig als inschrijfdocument ter vervanging van de startcoupon. Uiteindelijk schrijft een ruiter zich online via Mijn KNHS in voor een wedstrijd, waarmee zijn gegevens automatisch bekend worden bij de wedstrijdorganisatie.
Toen raakte ik dus helemaal in de war.
Is alleen digitaal inschrijven nu voldoende of moet je ook nog zo'n inschrijfformulier naar de vereniging sturen?Dan heb ik nog een vraag. Via Wedstrijd-overzicht zie je heel mooi waarvoor je je hebt ingeschreven, welke datum, klasse en paard. Maar erachter staat Status. Bij Status staat ook het kopje "coupon ontvangen". Wat is die coupon dan?
Misschien dat jullie bokkers mij kunnen helpen.