Ik heb een verzorgpaardje,
een quarter, een westernpaardje dus .
Ze is echt schattig maarrr .. Ik geloof dat ze het vertrouwen in mij kwijt is ..

Ik heb haar vroeger nog verzorgd, altijd borstelen ens ..
Toen ik haar eens wou wassen, en het baasje zei dat het mocht, verschrok ze enorm !
Ik heb haar een tijdje daarna terug kunnen verzorgen, longeren, in de wei mee stappen, ens ..
Toen heb ik het een tijdje niet meer gedaan, ik had geen tijd met school enzo .
Nu ben ik opnieuw begonnen met haar te borstelen gewoon los in de wei . (Aangezien ik ze niet meer kan vastmaken, dat hebben ze moeten afbreken). Ze laat zich echt goed borstelen, ze geniet er echt van .
Maar als ik dan gewoon, eens langs ga en haar gewoon eens wil aaien, legt ze haar oren enorm fel plat. En 'gooit' ze bij wijze van spreken met haar hoofd. Als 'k dan niet meer aan haar kom begint ze gewoon weer te grazen en dan kan ik haar een schouderklopje ofzo geven maar zodra ik in de buurt van haar hoofd kom, dan is het weer omzeep!
Ik borstel haar altijd eerst zo dat ik 'tussen de draden doorsta' zodat ze weet, dat ik haar niets verkeerd wil doen en dat ik van mezelf weet, dat ik soms schrik heb ..
Daarna borstel ik haar dan in de wei ..
Binnenkort mag ik western rijden met haar . De eigenaar gaat er dan eerst op , daarna ik ..
Ik wil dat ze me terug gaat vertrouwen, want alleen bij mij doet ze zo ..
En ik wil ook erug vertrouwen krijgen in haar !
Wie kan me hierbij hhelpen ??
Die ben ik super dankbaar !
*Mijn excuses voor de lange tekst !*
en na verloop van tijd heb je dan ook echt zelfvertrouwen en vertrouwen in het paard.