Mondoni Ghana rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ramboe

Mondoni Ghana rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 13:55

Ik wil deze waarschijnlijk kopen. Maar met gewone broeken zit ik meestal tussen 36 en 38.
Nu vroeg ik mij af of deze rijbroek groot of klein valt?

ramboe

Re: Mondoni Ghana rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 20:26

Niemand heeft deze rijbroek gekocht?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:52

Ik heb een ghana plus rijbroek, dat is bijna dezelfde, maar dan met nepleren zit. Ik heb daar 1 maat groter van dan van mijn normale kleding. Vriendin van me heeft zelfs 2 maten groter dan van haar normale kleding.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:04

Ik heb de normale, dus gewoond de Ghana. Ik heb heb dacht ik gewoon dezelfde maat die ik normaal heb... Maar bij mij zakte hij wel snel af := Immidels niet meer door de vele wasbeurten :+

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:06

Dat zou best kunnen. Die met zit is toch stugger en minder rekbare stof... Geloof dat je aan mijn antwoord dus toch niet zoveel hebt :D

ramboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 20:56

Oke bedankt!
Is hij heel hoog? Of gewoon gemiddeld?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:24

Ik had hem ook. Na een maand het knoopje stuk. Het klittenband bij je enkel zat verkeerd om, zodat dat 'prikkelige' gedeelte van het klittenband steeds tegen je enkel aan schuurt. Hij was helemaal niet rekbaar, kreeg hem met moeite aan, en kon er bijna niet in bewegen (hij was niet te klein). Vond het absoluut geen fijne broek.. :n
kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon een slecht exemplaar had. We hebben er ook eentje terug moeten sturen omdat hij te klein was, en we hadden ook nog een maat groter besteld dan dat ik eigenlijk heb.. Ze vallen dus erg klein.
Maar ik raad hem sowieso niet aan. Hij was best duur, en ik heb er maar een maandje in kunnen rijden.