Ik zie dat dit helemaal vernieuwd is op KNHS. Heel leuk allemaal.. maar als ik er op klik op naar 'Mijn KNHS' te gaan, krijg ik een heel wit scherm .. Ik kan overal wel op klikken en hij laadt, maar ik krijg een wit scherm te zien .. Hebben meer mensen hier last van?
Even een ander vraagje: Ik wil een "mijn knhs" account aanmaken. Ik ben al lid van de KNHS. Maar nu zag ik bij alle velden die je moet invullen ook "betaalmethode, rekeningnummer en aut. incasso" staan. Misschien een stomme vraag, maar kost een account dan geld?
Die hoef je niet perse in te vullen. En een account kost niks hoor.
Pattyy_
Geplaatst: 26-03-12 21:22
Nee kost geen geld, volgens mij kunnen ze dan bijv startpassen en abbonementen automatisch incasseren wanneer je niet via je rijvereniging de rekening krijgt
Chan_n
Geplaatst: 26-03-12 21:25
cids schreef:
Die hoef je niet perse in te vullen. En een account kost niks hoor.
Jawel ik krijg een foutmelding als ik het niet invul
Maar bedankt voor de info, ik ga t nog een keer proberen!
bij mij werkt hij wel. Maar de startpassen zouden toch voor 1 april binnen zijn? Ik heb er nog geen gezien en het is nu wel bijna april, heeft er iemand al een startpas?
Hier doet ie het ook, en vind het er super uitzien! Ook veel nuttiger nu alle uitslagen per wedstrijd terug kan vinden!
Yvonne007
Geplaatst: 28-03-12 15:03
lovepalomina schreef:
bij mij werkt hij wel. Maar de startpassen zouden toch voor 1 april binnen zijn? Ik heb er nog geen gezien en het is nu wel bijna april, heeft er iemand al een startpas?
Ik heb hem ook nog niet binnen! Ik start 8 april weer, maar anders nog maar even met de startkaart!