ik ben opzoek naar mijn oude verzorgpaard Latino (v. Elcaro). een bruine kwpn ruin van nu 20 of 21 jaar.
ik heb hem 3kwart jaar verzorgt en in die korte tijd een goeie band met hem opgebouwd. na ruim een half jaar is ie verhuist naar een andere stal waar ik hem nog even gedaan heb, maar hier toch mee gestopt ben omdat het toch te verweg was.(hij stond toen bij Maeras stable's, nieuwekerk a/d ijssel) een maand hierna kreeg ik een berichtje van iemand van stal, dat hij te koop stond. ik weet dat de eigenaar hem ter adoptie heeft gesteld via verschillende sites. toen ik dit had gezien had ik de eigenaar een berichtje gestuurd met de vraag waarom ze hem verkocht en als ie weg zou gaan, of ik zou mogen weten waar ie heen ging. hier heb ik nooit wat op gehoord..
na dit ben ik hem dus echt uit het oog verloren, maar nooit uit het hart.
kent iemand latino, of weet je waar hij staat?
stuur me alsjeblieft een PB, ik ben echt benieuwd hoe het met hem gaat!
Volgens mij ben ik nu bezig om hem misschien te adopteren!! Hij staat op de site van een paardenopvang! Heel toevallig. Kun je me meer vertellen over hem en heb je nog meer foto's?
groetjes
sajavado
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 21:19
serieus?! aaah
het is een echte kroelkip, en zet geen stap verkeerd aan de hand. echt makkelijk paard. ik mocht er 3 keer opzitten( dit was savonds in een slecht verlichte bak) en toen heeft ie 1x een sprintje getrokken. verder is het echt een heerlijk paard. van de eigenaar mocht ik niet met hem het terein af omdat hij heel erg schrikkerig scheen te zijn. op het terein was er nooit wat aan de hand.
op welke site staat hij nu dan? dan kan ik even kijken! super bedankt voor t reageren, ik hoop echt dat dit hem is! ik heb even gezocht op paardenopvang, en JAHOOORRR het is mijn latino!!
als je de adoptie doorzet zou ik dan op de hoogte gesteld mogen worden via een pb'tje?
*ishelemaalblij*
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-04-12 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd.
Fijn dat je hem hebt gevonden. Hij gaat sowieso goed terecht komen, want anders gaat hij niet weg bij de opvang! Ik ben nog aan het twijfelen vanwege zijn leeftijd. Misschien dat ik toch voor een jonger paard ga. Ik weet het gewoon nog niet, maar anders laat ik het jeweten!
ThePast03
Geplaatst: 03-04-12 23:19
Gefeliciteerd met het terugvinden van je paard. Omdat je het paard gevonden hebt gaat dit topic op slot.