Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nicky_rilana schreef:weetje wel dat bandages met het springen niet mogen? ik weet niet of het voor of achter wel mag maar een van de 2 mag niet.
ik zou gewoon vlechten dat vindt ik het mooist

nicky_rilana schreef:ze kunnen afzakken en dag kan je paard best lelijk vallen. ik zou voor de zekerheid toch maar peesbeschermers om doen. of het moet zijn dat je paard niet tegen peesbeschermers kan, maar dat zijn er ook maar weinig.

Romybakker schreef:nicky_rilana schreef:ze kunnen afzakken en dag kan je paard best lelijk vallen. ik zou voor de zekerheid toch maar peesbeschermers om doen. of het moet zijn dat je paard niet tegen peesbeschermers kan, maar dat zijn er ook maar weinig.
Heel veel hebben vaak Fleecebandages om, ik heb ze vaak wel erg strak maar niet te strak dat het hun kan irriteren.
Ik kan ook altijd nog extra versterking naja... Hoe je dat maar noemt erom heen doen zodat ik zeker weet dat ze niet afzakken.
Tigra_ schreef:Zo ver ik heb begrepen mag het met gewone springwedstrijden wel behalve bij de jonge paarden wedstrijd waar er beoordeeld wordt op natuurlijke aanleg dan alleen de voorbenen.
Even met knip en plak werk laten zien wat ik gevonden heb in het springreglement van het knhs.