gezocht: iemand die mee wil op ruitervakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

gezocht: iemand die mee wil op ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 23:32

:wave:

Ik zou deze zomer graag nog een weekend of weekje weg willen met mijn paard, en heb niet echt voorkeur voor een plaats. Maar, alleen is ook maar alleen :'). Ik vroeg me dus af of er mensen zijn (en dan heb ik het over 1 tot 3 personen nog, geen hele groep) die het leuk lijken om dit jaar met mij en mijn paard mee te gaan? :). Ik heb het dus niet over een georganiseerd kamp. Als er interesse is, kunnen we in dit topic of via pb even overleggen hoe en wat! :)

Ik hoop op (serieuze) reacties!

Maureen95

Re: gezocht: iemand die mee wil op ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:35

misschien ( ik kan niet hoor) maar kan je wat meer over jezelf vertellen.
-hoe oud je bent
-waar je wilt rijden
-rijervaring
en ik kan nog wel andere dingen bedneken

Kyarahh

Re: gezocht: iemand die mee wil op ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 23:38

Ik ben zelf 16, dus een beetje dezelfde leeftijd zou leuk zijn, maar is niet verplicht :). Vorig jaar zijn we ook met een groep meiden van heel verschillende leeftijden naar de Veluwe gegaan.
De plaats maakt, zoals ik al aangaf, voor mij niks uit.
En ik heb ongeveer 7 jaar rijervaring :).

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:45

Haha je hebt het zelfde probleem als mij, ik wil ook graag ergens heen dit jaar met mijn eigen pony, maar heb ook niemand die mee kan/wil.
Ik ben zelf 16 en rijd sinds mijn 9e, maar ik mag alleen maar in de omgeving Drenthe, Groningen of Friesland ergens..

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:47

Ik woon in zeeland ben ook 16 en heb een verzorgpaard, vlakbij mijn huis is een camping en er zijn ook wel een paar stallen in de buurt. Misschien dat je het leuk zou vinden om dan een weekje hierheen te komen. Je zou ook eventueel bij mij kunnen slapen als je dat leuk vindt.
Laat maar wat horen ;) (via pb is wel handig denk ik)