Ik wil binnen nu en het liefst 1 week mijn shetlander laten scheren. Hij heeft nog moeite met uit de vacht komen, en staat nu al bezweet op de wei vanwege de warmte. Maar met welke deken moet ik hem nu de wei op gooien na het scheren?
Ik zou geen deken meer opdoen, je gaat m scheren omdat hij t warm heeft maar geschoren met deken is dan ook weer warm.. Ik wil mn shet binnenkort ook gaan scheren maar krijgt geen deken meer, alleen als het echt heel koud is en lange tijd gaat regenen..
Succes
lovelygirly
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-12 19:22
Nouja ! het is dan ook voornamelijk voor de nachten. Omdat hij nu 24/7 buiten staat.
Vorig jaar had ik namelijk de dierenarts hier omdat hij de dag nadat hij geschoren was helemaal koud was.
Zodra het zonnetje weer weg gaat kan het nog wel koud worden hoor. Afhankelijk van het weer gewoon een regendekentje, en mocht het echt weer kouder worden een 100grams oid.
keona
Geplaatst: 24-03-12 19:29
ik zou zeggen een regendeken met een fleece voering voor de nachten en de dagen dat het nog koud is
Mijn haflinger is 4 weken geleden geschoren en staat 's nachts nog onder een 100 grams, overdag gaat hij lekker bloot. Hij staat ook 24/7 buiten. Als het weer gaat regenen gaatie wellicht onder de nulgrams, meestal blijft tijdens de regen de nachttemperatuur wat hoger, dus moet dat wel voldoende zijn.