hmmmm half 5 uit bed

half 8 daaro! cross gelopen, vond hem pittig voor de M, tja ben niet zoveel gewend

ach ja, springparcours was leuk! 10 hindernissen, 11 sprongen en maar 3 steils!

de rest ging foutloos en hij sprong wel lekker!
de start van de cross ging super(ook voor het eerst)

5 een dikke boom op afsprong.....en 6a een steil en b een gat in de grond! ook die ging goed!
7 een oxer, en toen kwam het !!!!!!! 8 was een steil het water in! met wat geschreeuw sprong ie zowaar het water in!

19 was ene heksenoog met een veeeeeeeel te klein gat!auuuuu en 20 was steil het water in en een groene steil in het water! nu wist ie het wel(alhoewel die f fstilstong op de 1e steil)
maar die in de sloot deed ie super en de laatse 2 sprongen gingen ook foutloos, resultaat: 1 weigering! en dik tevree!

intussen had ik afgezadeld en toen was het wachten totdat 2 andere clubgenootjes van mij moesten in de B pony's
intussen werd ik ook nog eens ziek, ja gaat wel lekker zo! mijn suiker was nogal in de war, en werd er behoorlijk beroerd van, dus ben maar ff wezen slapen in de auto! die meiden hadden het super gedaan...de ene stond na de dressuur 2 me maar liefst 178 punten en foutloos gesprongen maar door 1 weigering in de cross gezakt naar de 5e plaats..ze won een halster!

bij de B pony's werd er gereden in 2 ringen in de andere ring won *jolanda* het geloof ik! toch jolanda?!
al met al een klote dag, maar met tobias ben ik over de cross tevree! enne nog wat, er kwame 2day mensen kijken voor Tobias, niet voor maar voor iemand anders....ik vroeg me af wie en wat .....en toen bleek het dat het voor een meisje was jaar of 13 was die in Italie woont!......SLIK zegt Tabitha

maa vond het wel grappig om dat te horen! en aangezien ik Janneke wel ken.....