shirleyp schreef:Bestaat vast, gaat vast flink geld kosten. Wil je instructeur niet een keer met je mee?
Vraag anders een stalgenoot. Ik ga regelmatig mee op concours voor de gezelligheid en gooi er zo nu en dan een compliment of een tip in, werkt goed hoor. De eerste wedstrijd verloopt bij veel combinaties niet zo soepel hoor, misschien moet je het eerst wat vaker proberen? Wat is precies het probleem?
Het rijden ging best redelijk, maar het was ook wel binnen dus veel viel er niet te verpesten...
Het probleem begon pas echt na de wedstrijd, toen ze de trailer niet meer op wilde. We hebben een uur lang van alles geprobeerd, maar mevrouw was gewoon koppig, niet eens bang. Uiteindelijk hebben we haar er letterlijk met een zweep ingeramd. Dit willen we natuurlijk niet elke keer meemaken, maar ik weet het probleem niet. Op de heenweg liep ze er zo in.
Het probleem bij buitenwedstrijden wordt denk ik dat ze niet netjes binnen de bordjes blijft... Als ze wil kan ze een enorme tank worden en is er geen sturen meer aan. Op stal is dit niet goed te trainen, omdat alle bakken zijn afgeschermd, dus ik wil wel gewoon inschrijven, maar niet in volle galop een groot terrein in de rondte denderen.