Animo Lowe rijjasje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Animo Lowe rijjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 20:15

Tuurlijk, ik wil weer iets wat niet meer verkrijgbaar is.... :+

Weet iemand misschien waar deze jasjes nog verkrijgbaar zijn? De Animo Lowe, in onderstaande kleur blauw. Komt uit de winter '10/'11 collectie.
Alleen deze vind ik echt helemaal top. Animo heeft nog een model die er heel erg op lijkt, maar die heeft geen witte ritsjes bij de zakken...

http://www.animoruitersport.nl/images/animolowe.jpg

Alvast bedankt!

Gr Esmee.

Appletree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 20:33

smeetjoew

Re: Animo Lowe rijjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 20:38

Dat is 'm inderdaad!
Heb totaal geen ervaring met aankopen in het buitenland, dus dat vind ik een beetje tricky. En ook geen idee hoe dat dan zit met euro-pond?
Daarnaast zou ik 't wel echt fijn vinden om het jasje te kunnen passen. Ik zweef een beetje tussen maat 36 en 38, dus zou jammer zijn als hij net te groot of te klein is....

Appletree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 20:44

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 23:39

Ja klopt, die had ik al gevonden maar grijs is net niet leuk :P
Heb Animoruitersport gemaild, maar kreeg net bericht dat de laatste vorige week verkocht is en dat ze geen nieuwe meer kunnen bestellen. Echt kak. :+

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:50

Ik wil je even als tip meegeven dat mijn animo jasje veel kleiner uitviel. Ik heb normaal maat 36 maar doordat ze met italiaanse maten werken heb ik van animo maat 40! Dus in de winkel passen is wel slim denk ik, kan je niet paar winkels bellen die bereid zijn om hem voor je te bestellen? Of even contact opnemen welke maat ze je adviseren. Ik weet niet of dat nu nog zo is met die maten maar toen (2 jr terug) wel!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 23:55

Bedankt! Ik wil ze sowieso passen of ze ook mooi staan. Ik vind namelijk foto's waar ze echt ontzettend mooi zijn, maar ook foto's waarop de stof trekt en de knoopjes opzij staan... Da's wel zonde voor dat geld, dus voordat ik iets koop, pas ik het wel even :)
Lastige is dat er niet zo heel veel ruitersportzaken zijn die animo aanbieden... Animoruitersport is wel een goede winkel, maar zij kunnen niks meer bestellen van dat model.

Vond trouwens wel een echte look-a-like van het jasje die nog wel verkrijgbaar is!
http://reitershop.luessing.de/images/Pr ... mbra-k.JPG

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:57

Gut hier in de omgeving is steeds een stand op concoursen wat dit soort jasjes heeft, maar ik kan niet meer op de naam komen :') Morgen ga ik weer naar concours, ik kan eens voor je vragen als ze er staan.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 00:19

Oh dat zou super zijn Joolien! Dankjewel!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:47

Heb 'm vorig jaar op het NK gezien, toen was hij er ook in het grijs en lila maar zou bij god niet weten van wie die stand was.. Was een beetje die luxe spullen daar binnen in zo'n grote tent zeg maar :)) Kan een ruitersport zaak in de buurt er niet aankomen? Ik heb mijn Animo bij het Drunens Ruiterhuis vandaan en die kunnen vast wel e.a. bestellen lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:51

Ze stonden er niet helaas ;)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 00:07

Heb nog een ander model gevonden, nagenoeg hetzelfde, de Lucrezia/Lucretia

Afbeelding
Dit is dan de grijze versie, maar ik wil graag de navy blue.

Echter ook moeilijk te vinden. Wel veel op buitenlandse sites, maar wil toch graag in NL.

Robincera: ik zal eens contact opnemen met het Drunens Ruiterhuis. Ruitersportzaken bij mij in de buurt hebben nooit artikelen van Animo, dus dat wordt 'm niet...

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:12

Wat een leuk jasje :D . Maar zag ik het goed, heeft het geen split aan de achterkant?

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:04

Misschien Emmers in Hamont even mailen. Zij hebben weleens oude collectie dingen.
Heb je het jasje wel eens gezien bij iemand op paard? Ik vond hem niet mooi zitten, omdat er dus geen splitjes inzitten.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 22:06

Zit dat niet mooi? Heb m idd nog nooit 'in actie' gezien. Mij leek het weinig problemen opleveren, omdat de knoopjes niet tot onderaan lopen, dus het jasje zit niet strak om je lijf heen onderaan. Maar in praktijk rimpelt het ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:11

In de praktijk vind ik ze ook niet altijd even mooi zitten, dat komt doordat de stof niet mooi aansluit.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 22:16

Kijk, zij heeft ook zo'n jasje en bij haar zit 'ie echt top. Is weliswaar een ander model, maar dat lijkt me niet zoveel verschil maken. Ik heb een soort gelijk figuurtje als zij.
http://www.youtube.com/embed/JF1sXuCtH9Q

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:19

Oh als je zo'n figuur heb dan is het te doen, maar ben je ietswat voller dan is het vaak al niet meer mooi.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:02

Ik vind dit jasje echt wel verschil maken met anderen, Animo kan idd heel mooi zijn als hij je goed staat, maar dit model heb ik op het Nk in actie gezien. Ik vond het echt niet mooi zitten, het gaat in je zadel en dan krult het op of zit je erop. Of je moet m echt kort nemen.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:10

Ik heb hem 1x te paard gezien en vond het zeker wel mooi :j Hou dan ook wel van iets aparts.
Ligt inderdaad erg aan je figuur, omdat deze stof nogal niets verhullend is. Heb al een aantal keer gezien dat je aan de achterkant bh-bandjes/slutitingen zag doordrukken. Niet zo chique!

Heb mijne in Europese maat 34 dacht ik
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4018_n.jpg

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 23:34

Het jasje is inderdaad van een flexibele stof met vrij veel elasticiteit er in. Daarom zal het jasje ook niet iedereen staan. Maar als je een gewone maat hebt met niet te veel boezem moet het wel lukken denk ik! Mijn jasje heb ik ook van drunens ruiterhuis. Ik hoop dat ze daar het jasje hebben dat jij zoekt, succes!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 17:36

Nou, einde verhaal. Deze twee modellen zijn beide door geen enkele winkel in NL geïmporteerd ten tijde van uitgave. Dus opzoek naar een ander jasje of model. :7
Ik heb echt zeven verschillende nederlandse en buitenlandse bedrijven gemaild, of ze hebben de kleur niet of ze hebben het jasje niet.