Bodyprotector - Pasvorm - Sleutelbeen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Bodyprotector - Pasvorm - Sleutelbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 22:25

Omdat ik mijn oude bodyprotector niet meer pas ben ik op zoek naar een nieuwe, maar dat lijkt een moeilijke opgave. Ik heb een redelijk lang bovenlichaam, waardoor ik een 'lange' bodyprotector nodig heb. Ik heb toch wel een zandloperfiguur, dus het probleem is dat een bodyprotector snel (veel) te wijd is in mijn taille, maar te strak bij mijn schouders.

Ik heb een Hows Racesafe even aangehad, maar als deze om mijn lichaam goed zit drukt hij in mijn nek (te smal in de hals). Ik heb nu een Airoware even om te proberen, maar daar komt toch het bekende probleem weer om de hoek kijken, ik voel de bodyprotector eigenlijk constant tegen mijn sleutelbeen aan zitten. Het is niet pijnlijk of 'hard', maar wel een beetje vervelend.

Hoe erg is het als een bodyprotector net iets tegen je sleutelbeen aan komt? Is het alleen gevaarlijk als hij er echt hard tegenaan drukt?
En zijn er mensen met hetzelfde probleem en zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?

Angela

Re: Bodyprotector - Pasvorm - Sleutelbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 01:10

Is de hit-air dan niets voor je? Die zitten echt als een bodywarmer, en zullen dus ook veel sneller wel goed en fijn passen.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 09:04

Maar daar mag je geen SGW mee starten toch?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 09:12

Nee, die mag voor SGW alleen gecombineerd met bodyprotector, dus dat lost je probleem niet op.
Heb je nu een body van iemand op de proef of ben je in een zaak geholpen, opgemeten en is er nagedacht over alle maten van de body die je nu past?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 13:01

Ik word geholpen in een zaak :j Het probleem is dat ik mijn huidige BP ook niet meer pas. Deze drukt ook op mijn sleutelbeen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:07

Tikoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 14:41

Mijn dochters hebben hetzelfde probleem. Zijn lang voor hun leeftijd (maar hebben nog geen 'model' zeg maar) en in hun middel sluit de BP dan niet goed. Hebben 'smart rider' met die blokjes en dan kan je heel makkelijk uit het achterpant zeg maar (waar hij sluit met klitteband in je middel) aan de binnenkant ! een blokje eruit knippen/snijden.Dan kan je de twee helften strakker over elkaar doen waardoor hij smaller wordt.
Snap je het nog een beetje :-) Een makkelijke oplossing om het 'pas' te maken ;-)

HappyThilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:13

Zoek je een bodyprotector in vele maten dan is airowear outlyne iets voor jou. Je kunt bij elke maat de lengte van het voorpand en ruglengte kiezen. Dus ben je dun en lang dan kun je daarvoonr kiezen. Mijn dochter heeft ook 1 en is super tevreden. Hij sluit ook mooi aan op je lichaam:-) kortom een hele fijne protector.

Canter equipment verkoopt ze.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 07:50

Maar bij die zit ik nog steeds dat hij om mijn lichaam te groot is of anders om mijn schouders te strak.