opzoek na pony! help?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MachoXRuby

opzoek na pony! help?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 14:44

hallo!
ik weet dat dit topic hier helemaal verkeerd staat en dat ik het bij de mark moet plaatsen.
En dat heb ik ookal gedaan, maar ik krijg niet veel reacties daarop.
En ik beging best 'wanhoopig' te worden! ik ben al ruin 2 jaar op zoek na een pony!
En na de zoveelste teleurstelling had ik het al een beetje opgegeven..
Dus vandaag dat ik het graag zo nog een keer wil proberen!
ik heb best en lange eisen lijst..
de pony hoeft ook niet overal aan voldoen!
waarschijnlijk zit er zo weer een slotje op dit topic, maat toch wil ik een gokje wagen!
hier dus mijn eisen lijstje..:

- wat ouder mag, dus tot 17 jaar en vanaf een jaar of 7

- het liefst een ruin, of merrie zonder streken

- een pony waar je uren lange buitenritten mee kan maken maar ook heel soms een klein wedstrijdje

- vooral een super betrouwbaar en lief karakter

- nooit; bijten, slaan, bokken, stijgeren

- ik kan soms wat angstig zijn dus een betrouwbare pony is belangrijk

- 1000% verkeersmak & bomproof

- niet dominat (moet wel vriendjes worden met mijn shet)

- helemaal gezond en lief bij de hoefsmid etc..

- heel lief met kinderen

- liever lui dan moe

- een beetje rustige pony

- ook een redelijke dressuur proef kunnen lopen

- zo opzadelen en wegrijden

- geschikt voor recreatie dus veel afwisseling

- prijs tot ong. 1500,-

ken of weet je iemand die zn pony heeft en wil verkopen!?
stuur me dan een pb'tje!

Echt super bedankt! En ik hoop dat ik ooit nog me droompony ga vinden...

NikkivanOlst

Re: opzoek na pony! help?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:47

MachoXRuby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 14:48

VisibreTeam schreef:

ik speur elke dag al marktplaats en bokt mark af! nog niks gevonden wat bij mij past!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:51

kijk eerst eens niet naar het plaatje maar de advertentietekst.
Als je denkt dat een advertentie je aanstaat dan kan je gewoon eens gaan kijken.

Moet toch niet zo moelijk zijn die eisen want er zijn er volgens mij zat te koop die aan jou eisen voldoen.

http://www.bokt.nl/markt/search?f[0]=field_ad_category%3A138&f[1]=field_ad_horse_discipline%3A107&f[2]=field_ad_horse_gender%3A70&f[3]=field_ad_horse_age%3A%5B0%20TO%201500%5D
Laatst bijgewerkt door Daks op 20-03-12 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:52

dergelijke topics zijn niet de bedoeling, je hebt nu gewoon een advertentie gezet :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:54

Ik had een poosje terug 1 te koop die volledig klopt met je 'eisenlijst' , deze heeft een tijdje op de boktmarkt en marktplaats gestaan. Ze zijn er dus zeker wel.

Deze was alleen wel 1.76.

angela1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:55

Matheno schreef:
Ik had een poosje terug 1 te koop die volledig klopt met je 'eisenlijst' , deze heeft een tijdje op de boktmarkt en marktplaats gestaan. Ze zijn er dus zeker wel.

Deze was alleen wel 1.76.

_/-\o_

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 15:02

Je kunt ook een "gezocht"-advertentie plaatsen op Bokt-markt of Marktplaats. ;)

Ik weet dat de paardenmarkt nu op z'n gat ligt: maar 1500 euro voor een goudeerlijke RIJpony lijkt mij vrij weinig. Ik zou dat budget toch minstens opschroeven naar 2000.
Ik had een eisenlijsje wat redelijk overeenkwam met dat van jou (op de wedstrijdjes/dressuur na): uiteindelijk heb ik een merrie gevonden die toch zo al aan 13 punten van jouw eisenlijstje (wat ook mijn eisenlijstje was) voldoet! Ze zijn er dus wel!
Toch moet ik er ook nog wat aan sleutelen: het perfecte paard bestaat immers niet en ik moet zelf ook nog veel leren! Maar uiteindelijk denk ik toch dat ik het met deze merrie ontzettend goed getroffen heb!

Ben je misschien te kieskeurig? Want dat had ik ook. Het kwam met het uitproberen van paarden ook allemaal wel heel dichtbij opeens en ik durfde niet goed de stap tot de aankoop te zetten! Maar mijn merrie is een paar weken op proef aangeboden en zelfs toen twijfelde ik nog! Het ging namelijk niet allemaal zo makkelijk als ik in eerste instantie had gedacht! Gelukkig heb ik hulp van de staleigenaresse en mijn instructeur, die mij overal helpen waar dat nodig is. Ik begon toch wel in te zien dat deze merrie wel heel lief was, maar dat ik ook een deel aan mezelf moest werken!

MachoXRuby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 16:01

mairead schreef:
Je kunt ook een "gezocht"-advertentie plaatsen op Bokt-markt of Marktplaats. ;)

Ik weet dat de paardenmarkt nu op z'n gat ligt: maar 1500 euro voor een goudeerlijke RIJpony lijkt mij vrij weinig. Ik zou dat budget toch minstens opschroeven naar 2000.
Ik had een eisenlijsje wat redelijk overeenkwam met dat van jou (op de wedstrijdjes/dressuur na): uiteindelijk heb ik een merrie gevonden die toch zo al aan 13 punten van jouw eisenlijstje (wat ook mijn eisenlijstje was) voldoet! Ze zijn er dus wel!
Toch moet ik er ook nog wat aan sleutelen: het perfecte paard bestaat immers niet en ik moet zelf ook nog veel leren! Maar uiteindelijk denk ik toch dat ik het met deze merrie ontzettend goed getroffen heb!

Ben je misschien te kieskeurig? Want dat had ik ook. Het kwam met het uitproberen van paarden ook allemaal wel heel dichtbij opeens en ik durfde niet goed de stap tot de aankoop te zetten! Maar mijn merrie is een paar weken op proef aangeboden en zelfs toen twijfelde ik nog! Het ging namelijk niet allemaal zo makkelijk als ik in eerste instantie had gedacht! Gelukkig heb ik hulp van de staleigenaresse en mijn instructeur, die mij overal helpen waar dat nodig is. Ik begon toch wel in te zien dat deze merrie wel heel lief was, maar dat ik ook een deel aan mezelf moest werken!

haha, kieskeurig ben ik indd!
over de prijs.. ik zou best meer willen en kunnen betalen.
maar als het niet nodig is vind ik 1500,- toch een redelijke prijs!
ik heb nu al een aantal keer mensen mee gemaakt waarvan ik hun pony gratis mocht overnemen!
ik was die tijd nog niet zo toe aan een pony omdat ik nog druk was met me shet! maar nu sta ik er al een lange tijd voor open! en ik weet zelf niet meer waar ik moet zoeken! dus als jullie ergens een leuk paardje tegen komen hoor ik het graag! :j

MachoXRuby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 16:03

Inney schreef:

er zitten zekker leuke tussen.. sommige zijn wel beetje 'groot'!
haha, ik wil het liefst een e-pony.
en eigenlijk is het belangrijkste dat ik er lekker mee buiten kan rijden!
dus vooral recreatief! maar bedankt voor de links!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:42

Het is niet toegestaan om op het forum dit soort advertenties te plaatsen.
Je kan een advertentie plaatsen op de BoktMarkt in de catergorie Paarden/pony's.
Dit topic gaat op slot.