Ik had al verteld dat ik de cross knap zwaar vond staan.....
Nog even cross gelopen vanmorgen en toen dressuur proefje , inrijden ging super, maar in de ring ging het niet meer zo super....

Na de dressuur Murf op de trailer en even snel springparcours verkennen en toen Murf snel klaarmaken voor het springen en de cross.
Het springen parcours ging niet lekker, Murf wat schieterig, ik kon geen lekker tempo met hem vinden, en dat leverde ons 3 balken op, helaas maar het kon me niet zo veel schelen, als ik maar lekker zou crossen, maar het tegendeel was het geval, hindernis 1 ging goed, 2 was een super sprong lekker kolossaal, maar Murf sprong niet lekker, hij deed net alsof hij het nauwelijks kon halen... hindernis 3 wat een beetje vreemd, 3 bomen tegen elkaar, ik had een goede afstand, maar hij raakte zichzelf enorm... hindernis 4 ging wel weer goed, hindernis 5-6-7 was een driedubbel van super mooie dikke heggen, 5 ging hij staan, 2de keer er over, ging hij voor 6 heel lelijk weigeren, toen ben ik gestopt, schijnbaar had Murf toch ergens last van, dus ben maar terug naar de start gedraaft.... toen ik afstapte bleek hij niet te steunen op linksvoor, dus ik heb alles lekker lang afgespoten en toen klei erop en bandage eromheen.... ben benieuwd hoe het er straks uitziet...
Hoop dat Nouska morgen wat beter loopt.....