Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hestejente schreef:Hoe probeer je hem gerust te stellen? Wat doet de pony precies en wat doe jij? En hoe zou je zoiets bij je eigen paardje aanpakken want ik zie in je profiel dat je een eigen fjord hebt.

brittney98 schreef:hestejente schreef:Hoe probeer je hem gerust te stellen? Wat doet de pony precies en wat doe jij? En hoe zou je zoiets bij je eigen paardje aanpakken want ik zie in je profiel dat je een eigen fjord hebt.
Tegen hem praten en t-touch
Mijn fjord vind bijna niks eng hij vertrouwd mij ook heel erg goed en als hij bang is hetzelde

hestejente schreef:Het lijkt me handiger om gewoon een duidelijke leider te zijn. Als jij laat zien dat er niks aan de hand is zal de pony dat van je overnemen als je duidelijk tegen hem bent. Als je gewoon doorrijdt/-wandelt geef je daarmee aan dat er niks is om je druk over te maken en geef je de pony ook nog wat anders om te doen. Jij moet niet meegaan in het schrikken van de pony. Hij moet met jou meegaan in dat er niks engs is en dat hij aan het werk is.
brittney98 schreef:hestejente schreef:Het lijkt me handiger om gewoon een duidelijke leider te zijn. Als jij laat zien dat er niks aan de hand is zal de pony dat van je overnemen als je duidelijk tegen hem bent. Als je gewoon doorrijdt/-wandelt geef je daarmee aan dat er niks is om je druk over te maken en geef je de pony ook nog wat anders om te doen. Jij moet niet meegaan in het schrikken van de pony. Hij moet met jou meegaan in dat er niks engs is en dat hij aan het werk is.
Oke dus gewoon doen alsof er niks aan de hand is en gewoon doorlopen?
.