Buitenritten omg. Ede

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Chip

Buitenritten omg. Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 18:41

Hallo!
Het lijkt mij erg leuk om binnenkort samen met 1 of meerdere vriendinnen op buitenrit te gaan. Helemaal met dit mooie weer.
Ik ben eigenlijk 'speciaal' opzoek naar buitenritten in de omgeving van Ede.
Het is lekker dichtbij, en ik kom zelf heel vaak op de Edesche & Ginkelse heide, heide tegenover Amadeus (weet de naam niet) etc. met m'n honden, dus ken de meeste gebieden vanaf de grond, nu nog vanaf het paard :D
De enige manege die ik zelf zou weten is de Woelige stal, maar ik zou liever iets anders willen. Is er niks anders te vinden, dan ga ik toch maar eens bij de woelige stal kijken.
Met begeleider of zonder maakt niet zo veel uit, maar het liefst dat het geen georganiseerde rit is, dus echt alleen een rit van 3/4 personen (begeleiding, ik +vriendinnen)
Weet iemand een plek waar dat mogelijk is?

alvast bedankt!

lautje1996

Re: Buitenritten omg. Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:29

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:45

Niet zozeer in Ede, maar wel op een nog veel mooiere plek en ook dichtbij Ede: www.dekronkel.com

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 20:40

The Mill ranch kende ik ook ja, daar kunnen we misschien ook nog wel kijken..
Maar eigenlijk ben ik dus een beetje opzoek naar een 'prive' buitenrit, alleen met m'n vriendin(nen) en begeleiding. Ik weet niet of The Mill Ranch dat ook doet? Zal ze binnenkort even een mailtje sturen, eerst nog even druk sparen voor een lange buitenrit :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:41

De Kronkel doet dat in elk geval wel :j

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 20:51

Ook ritten van 2/3 uur? :D En hoe kan ik dat vinden in de prijslijst? Is dat dan het standaard bedrag + die 36 euro?
Ik heb namelijk al wel eens een uursrit op Quardenoord gedaan, maar merk dat een uurtje net te kort is voor een fijne buitenrit.

lautje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:54

Lauwttje schreef:
Maar eigenlijk ben ik dus een beetje opzoek naar een 'prive' buitenrit, alleen met m'n vriendin(nen) en begeleiding. Ik weet niet of The Mill Ranch dat ook doet? Zal ze binnenkort even een mailtje sturen, eerst nog even druk sparen voor een lange buitenrit :D

Dat weet.ik niet sorry!
Je kan idd altijd mailen of bellen

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:21

Waarom zou je dit niet bij de Woelige Stal vragen? Voor zover ik weet een heel fatsoenlijke stal en je zit eigenlijk direct in het bos. Enige die nog beter gelegen is zou Quadenoord zijn, maar goed, die ken je dus al.
Je kunt altijd gewoon vragen of dat wat jij wil ook mogelijk is en tegen welke prijs. Vragen staat vrij ;)
Bij de Millranch kun je ook gewoon vragen wat er kan. Er is daar vaak veel bespreekbaar, maar met zo'n klein groepje zal het wel wat kosten, want je begeleider moet toch betaald worden.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 18:34

Doet de Woelige stal ook van die soort 'prive' buitenritten? Ik en mijn vriendin hebben beide niet erg goede ervaringen met de Woelige stal, maar is een tijd geleden, dus het valt altijd weer te proberen :)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:36

Geen eigen ervaring mee, ik heb eigen paarden in die regio staan. :+
Bel ze op en vraag wat er mogelijk is, dan weet je het precies. Hetzelfde geldt voor de Mill Ranch.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:47

Ik heb vorig jaar een rit van 2 uur bij Quadenoord gemaakt, en dat was echt super. Het was wel met een hele groep, maar door de gezellige ontspannen sfeer was dat absoluut geen probleem. Heb daar echt heel leuk gereden met een vriendin samen :j Paarden zagen er ook goed uit, en stonden er netjes bij.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:49

In putten kan dat wel, stalhouderij van Bijnen.

Marlu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:51

Kijk eens bij de Beekse Hoeve in Otterlo! Aantal jaar geleden heb ik daar een paar leuke buitenritten gemaakt :) Hoe het daar nu is kan ik je niet zeggen.

SamIceBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:02

Lauwttje schreef:

Volgens mij doen ze dat wel, als je met minimaal 3 personen bent. Maar helemaal zeker weet ik dat niet.