Vraagje stal Veldhof - In den Bockenreyder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

simoneeee

Vraagje stal Veldhof - In den Bockenreyder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 18:02

Hallo allemaal,
Ik wil over een tijdje met een vriendin samen een aantal nachtjes overnachten op stal Veldhof.
Ik wilde weten of het mogelijk is om vanuit daar naar de Bockenreyder te gaan met de paarden en hoelang die rit ongeveer duurt. Ik heb op Google Maps gekeken maar dan krijg je natuurlijk niet de binnendoor weggetjes te zien, maar de autoweg. Ik hoop dat er mensen op Bokt zijn die hier ervaring mee hebben.

Alvast bedankt!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:13

Als je de autoroute neemt op Routenet.nl kom je op 6,2 km. uit. Als je via het bos gaat is het wel langer, maar als je een goed getraind paard hebt kan het zeker wel. Dan zal het misschien 10-12 km. heen zijn, als je alles stapt is dat zo'n 2-2,5 uur als je rustig aan doet. Dan natuurlijk nog weer terug.
Misschien weten ze bij stal Veldhof wel een kaart waar de ruiterpaden op staan als die daar zijn?

simoneeee

Re: Vraagje stal Veldhof - In den Bockenreyder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 00:24

Oke bedankt voor je antwoord! Ik denk dat dat te ver is. Het is voor het eerst dat we met hem weggaan en hebben dus nog nooit zo ver gereden. Heb gelezen dat er bij stal Veldhof genoeg uitrijmogelijkheden zijn, dus laten we daar maar beginnen met wat kortere ritjes! Ik ga in ieder geval op zoek naar een kaart met wat ruiterroutes!

Maukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:50

Ik weet wel dat je er kan komen vanuit daar maar ik zou niet precies weten hoelang het duurt. Wij rijden namelijk zelf ook altijd naar de bockenreyder en ik woon in Hilvarenbeek. Maar bij stal Veldhof weten ze wel hoe je er kan komen! Veel plezier alvast

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 09:52

Oke, ik ga het in elk geval even navragen op stal Veldhof. Het lijkt me wel een ontzettend leuke rit. Paardje is alleen nog jong en vrij weinig gewend qua lange ritten dus ik weet niet of het een goed plan is dan. Maar ik heb begrepen dat daar in de omgeving genoeg andere routes zijn, dus het komt sowieso helemaal goed!