.Maar ze heeft één nadeel, we halen haar uit de wei en is lief, dan kom je de stal in en gelijk oren in de nek en de baas zijn over je!
Bijv. aaien in de stal doet ie ooit wel en ooit niet, vaak niet... want dan hapt ze met haar oren in de nek! Met voeren is ze ook heel ongeduldig, ik ben al een keertje boos op haar geweest, toen zei ik: Oké, dan krijg je niks!
Dus ze heeft die hele dag geen eten gekregen, de volgende dag toen ie binnen stond (wat ie 's morgens deed weet ik niet, doet mijn moeder, want ik moet naar school) ging ik haar weer voeren en toen hapte die weer. Dus ik weer dan krijg je niks... toen ben ik toch nog terug gelopen. En toen heb ik haar iets aangeleerd:
Voor ze haar eten krijgt moet ze eerst likken, anders krijgt ze niks. Dit doet ze goed alleen ook met oren in de nek... vaak gaat het zo ik kom met de brokken ze hapt en dan likte ze weer...
Dus mijn vraag:
Hoe krijg je zo'n sterk groot beest dat happen en misselijk doen in de stal afgeleerd? En is het goed wat ik haar heb aangeleerd met eten?
Ik hoor graag wat van jullie!
Groetjes,
Manon