Rally Paper 2012 noordlaren.wie nog meer.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maybe2

Rally Paper 2012 noordlaren.wie nog meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 14:42

eindelijk ga ik hoop ik mee doen met de rally paper,ieder jaar is er wel wat,waarom ik niet mee kan doen,of het werd afgelast.
wie gaat er nog meer mee? en de hoeveelste keer doe je dan mee?
Als je al vaker mee bent geweest heb je dan nog tips,of dingetjes waar je om moet denken.
vol verwachting wacht ik af,misschien komen we elkaar dan tegen,leuk!

Sok

Re: Rally Paper 2012 noordlaren.wie nog meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:00

Waar is de start en op welke datum is het?
25 km is voor mij een mooie trainingsrit voor endurance!

Ik ben nog nooit eerder mee geweest, wel van gehoord, dus ik hoor bij de start wel wat ik moet doen :+

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 11:04

het is op 9 april (tweede paasdag) waar de start is weet ik ook nog niet,als het goed is staat dat medio maart op de site van de goorechtruiters.
je meld je gewoon aan,je betaalt en krijgt een route mee en onderweg moet je vragen beantwoorden,en je hebt tussendoor ook nog een pauze.

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 12:46

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 12:49

Hea wat leuk!! Ik ga denk ik ook mee doen. Ook als trainingsrit voor de endurance. Sok misschien kunnen we samen gaan rijden?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:27

Ik ga al samen met Kipzel op bokt en onze KWPN'er! Helaas! :D

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:45

Leuk rally paper! Zou dit jaar ook wel weer mee willen doen maar heb helaas niemand om mee te starten ;( .
Duss, als er iemand is die samen met mij rijden wil hou ik me aanbevolen, heb een welsh cob hengstje, wel druk maar wel braaf met andere paardjes verder.
Hoor het graag als er iemand is die wil, groetjes, Miranda.

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 18:27

ik wil wel mee haha zou ik de pony wel eerder moeten scheren :P

Alabas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:54

Wij doen ook mee met een groepje van stal.
Wie heeft er al eerder mee gedaan: nemen jullie ook drinken ofzo mee voor onderweg en hoe kun je dat het handigst doen ?
Is de startplek ook de plek waar je weer eindigt ? Heb hier ook al verschillende verhalen over gehoord, dus wie weet dit ?
Vind dat de info verder wel laat op de site komt, 't is al bijna april en je weet eigenlijk nog alleen maar de plek waar de start is. Is dat bij een manege ofzo in Noordlaren ?

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:24

Heb zelf al een paar keer mee gedaan. Neem meestal wel wat te eten en drinken mee wat ik in een buideltasje stop wat ik om mijn middel doe maar zijn er ook die zadeltassen hebben.
Het beginpunt is ook het eindpunt en je krijgt aanwijzingen mee hoe je rijden moet en je krijgt een aantal vragen die je moet beantwoorden. Meestal is er tussendoor ook een stopplaats waar je het eea kan halen maar dan moet iemand wel je paard vast kunnen houden want vastzetten wil meestal niet. Beginpunt wordt vanzelf aangegeven op de site van de goorechtruiters.
Ben trouwens nog steeds op zoek naar iemand met wie ik kan starten aangezien je niet alleen mag rijden dus als jullie iemand weten??

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 22:49

Alabas schreef:
Wij doen ook mee met een groepje van stal.
Wie heeft er al eerder mee gedaan: nemen jullie ook drinken ofzo mee voor onderweg en hoe kun je dat het handigst doen ?
Is de startplek ook de plek waar je weer eindigt ? Heb hier ook al verschillende verhalen over gehoord, dus wie weet dit ?
Vind dat de info verder wel laat op de site komt, 't is al bijna april en je weet eigenlijk nog alleen maar de plek waar de start is. Is dat bij een manege ofzo in Noordlaren ?

hoi,hoi,
haha,onze stal tegen jullie stal he! ik verheug me er al op.met hoeveel mensen van stal gaan jullie? wij gaan met drie.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:52

Vanaf waar in Noordlaren wordt er gestart dan? Ik sla dit jaar over. Ik ga geen €7,50 euro betalen om te rijden waar ik normaal al rij :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:44

Ik ook niet. :D Maar ben wel benieuwd naar de startlocatie en de route.

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:10

Ik ga ook meedoen. Heb meerdere keren meegedaan met mijn haflinger.
Dit jaar zoek ik ook nog iemand om mee te rijden. Heb een haflinger merrie. Is braaf bij andere paarden. Misschien iemand van hier die ook nog iemand zoekt?????

tinkerSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:33

Wij gaan ieder jaar naar de rally paper. Anuit stal met ongeveer 30 paarden. En rijden vaak in1 groep. Dit jaar gaat mijn man mee op ons nieuwe paard. Ben heel benieuwd hoehij het doet.
Wij nemen meestal de huifkar mee en kunnen daar eten en drinken in kwijt. Altijd erg gezellig.
Ben benieuwd waar de pauze plek is. Wil daar kraag met de kids,even gaan kijken. Ga niet naar devstart is me veel te druk.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:35

Ben wel benieuwd waar de start is.. Is niet echt heel handig dat dit pas zo laat bekend is..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:36

Ik zit er ook aan te denken om me te gaan rijden maar wat ik zo jammer vind is dat ik wel mensen positief er over hoor maar ook dat je wordt ingehaald in volle galop, en dat er weinig rekening met elkaar gehouden wordt.

Dus weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken... Mijn Haf is wel redelijk braaf buiten maar ook wel een heethoofd als dit soort dingen gebeuren.

Ik ga er nog eens over nadenken want het is wel lekker in de buurt starten en als het zulk mooi weer is als de afgelopen dagen dan is het wel leuk.

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:44

mijn ervaring is dat mensen best rekening met elkaar houden. er zijn altijd wel rotte appels tussen, maar vind het over het algemeen wel mee vallen.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:59

De start van het evenement vindt plaats achter cafe rest. hotel Blanke Hoeve welke gelegen is aan de Zuidlaarderweg tussen Noordlaren en Glimmen. Het adres is Beslotenveenseweg 2 Noordlaren .

Geparkeerd wordt op een stuk weiland van fam . van Delden gelegen naast/achter café Blanke Hoeve.
Inschrijven en cosumptie kopen kan in de kiosk naast het café.

De pauze stop is op de Brink in Zeegse voor cafe "Het Witte Huis" van fam. Homan .

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:01

Dacht al dat het bij de Blankenhoeve zou zijn. :j Fijn dat ze naar het zuiden rijden en niet naar het noorden, kan ik gewoon mijn buitenritje doen zonder ineens midden in de meute te belanden.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:42

Naar het Noorden zou ook niet te doen zijn geweest, spoorwegovergangen, bebouwde kom, enz.
Jij kunt lekker Apelbergen in en de Glimmerpolder, dat blijft vrij van de drukte :j

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:23

Precies, dan maar even geen uitstapje naar Noordlaren. *schrijft in agenda*

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 15:51

yes eindelijk is bekend van waar we starten,nu nog hopen dat het lekker weer is,iedereen veel plezier,en we komen elkaar tegen op de rally paper,ik rij met een kwpn er met afgeschoren manen. en er rijden nog twee friesen mee.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:44

Prettig dat de startlocatie bekend is :)

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:54

Jaa rally paper! Zo leuk altijd :D
Ik rij hem altijd met een vriendin,dit keer thuis wedstrijd vanaf mini camping de bult,
waar wij altijd verblijven :D hoeven we een keer niet met de trailer!