Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik had de Petrie Perfect en die zijn ook zo stug, maar dat is dan ook rundleer met een coating erover.
Heb nu zelf de Petrie Polo's (kalfsleder) en de Petrie Coventry (heel zacht rundleder). De Polo's moest ik ook echt inlopen, de Coventry's niet. Daar reed ik zo mee weg

Ik heb ze ook, aantal jaren geleden ooit van een werkgever gekregen (op maat gemaakt etc.) en heb ze nu nooit meer aan
omdat ik bang ben dat wanneer een van de jonge paarden gaat lopen bokken dat ik dan wat minder grip heb dan met mijn Rectiligne laarzen. Toendertijd reed ik er wel veel mee, en ik liep er ook continu mee rond. Zoals de rest ook al zegt, gewoon mee rijden/lopen etc. dan krijg je dat gevoel vanzelf wel. Vind de boog idd wel erg hoog, majaa zo wordt je wel gedwongen je been goed te leggen en te houden...Je moet er gewoon heel erg aan wennen
Ze zijn wel mooi haha
Ze staan nu nog met een laag stof erop in de schuur, maar ik denk dat ik er een rits in laat zitten, ik heb het gevoel alof mn benen geen bloed meer krijgen, en het is al helemaal een drama om erin te komen. Ik wou ze eigenlijk terugbrengen, maar dat hoorde zo zei de verkoopster, 'ze zakken wel in' zei ze maar ze doen zo'n pijn dat ik ze nooit aan heb. Bij mij steken ze ook heel erg in mn knieholtes. Ik ga ze binnenkort maar weer eens uit de schuur halen, en dan stuur ik ze op naar petrie zelf en laat er een rits inzetten. Misschien in combinatie met die hakverhogers dat ik er een keertje in kan rijden, want zo is het wel een beetje zonde van die dure laarzen
Ik heb natte kranten geprobeerd maar ze zijn er helaas niets zachter op geworden..