[EG] vorige baasjes van kruising new forest merrie gezocht.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjojo

[EG] vorige baasjes van kruising new forest merrie gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 22:31

Sinds een klein jaar heb ik een kruising new forest merrie met de officiele naam Sabine.
Vos merrie van maart 2008, dus is nu 4 jaar en zo'n 150 cm ongeveer hoog. Is afkomstig van nederland.
De verkoper waar ik haar heb gekocht heeft haar op ongeveer 1-1.5 jaar leeftijd gekocht van een nederlandse man. Daarna is ze bij de verkoper in belgië een jaartje gebleven en hij heeft haar ook opgeleerd onder het zadel.
Volgens het stamboek (nederlands) is ze een kruising haflinger-new forest pony. Helaas staat bij vader en moeder onbekend.
Ik heb reeds gebeld naar de eigenaar die vermeld staat in het paspoort maar deze man beweert nooit paarden te hebben gehad.

Wie meent haar te kennen? Ik zou het zo mooi vinden een foto van haar als veulen te hebben of toch op zijn minst een foto van haar moeder.
http://i477.photobucket.com/albums/rr13 ... G_0728.jpg
http://i477.photobucket.com/albums/rr13 ... G_0715.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 14-03-12 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

sjojo

Re: [EG] vorige baasjes van kruising new forest merrie gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 21:38

Ik zeg wel vos merrie maar eigelijk is het een volledig rosse meid ;) met veel pit. Vind het zo ontzettend jammer dat niemand haar kent en dat de vorige eigenaar op het paspoort beweert nooit een paard te hebben gehad?

sjojo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 03:11

Ik ga het nog een keertje proberen.
Kent niemand haar?

nog wat info die kan helpen:
ze heeft nederlands paardenpaspoort / heet sabine 1020125 / irish cob society.
het adress van de persoon aan wie dit document werd afgegeven (vorige eigenaar?) is : aalsdijk 3 4116 BT Buren
kruising new forrest pony - haflinger.
Ik hoop dat er nu iemand is die haar herkent?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-06-12 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.