alvast bedankt!
http://www.google.nl/imgres?start=218&u ... =91&ty=121
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_MC_ schreef:zoals bijv. dit jasje... is dat toegestaan met springen en dressuur? (zal nooit z dressuur gaan rijden... maar misschien wel leuk om zo nu en dan is een proefje te rijden...
http://www.google.nl/imgres?hl=nl&biw=1 ... =59&ty=112
Bailey_4ever schreef:Hoe bedoel je geen commentaar? Onder je jasje zie je een showshirt toch ook niet?
En als het zomer is, en je gaat losrijden met jasje, terwijl ze ineens zeggen dat je zonder jasje mag, heb ik toch echt geen tijd meer om wat anders aan te trekken, dus dan starten we gewoon in showshirt! Bailey_4ever schreef:Ik heb altijd geleerd dat handschoenen verplicht zijn, ook in het springen maar daar ben ik niet zeker van. Ik draag ze in ieder geval altijd.

Maarja, staat gelukkig in het reglement, dus daar kon ik de jury dan even op wijzen.
Als ze zo laat zijn met melden kan je indd niet meer omkleden, dan zou het knullig zijn om iemand de ring uit te sturen maar officieel mag het wel. Heb het nog nooit zien gebeuren moet ik zeggen..
Loetie84 schreef:Waar heb je vandaan dat je lichte handschoenen moet dragen? In het springen zijn handschoenen niet verplicht en worden niet eens in het reglement genoemd. In de dressuur wel, maar er worden geen eisen gesteld aan de kleur... Er staat alleen dat je handschoenen moet dragen.
En starten met een showshirt onder een wedstrijdjasje zie ik ook erg veel. Zelf heb ik een knalroze (met springen, dressuur gewoon plasteron) en heb nog nooit commentaar gehad. Maar er staat inderdaad wel licht of wit in het reglement.
Loetie84 schreef:Als je kleurtjes gaat gebruiken, moet het 'een geheel' zijn. Dus niet een roze jasje, rood dekje, oranje peesbeschermers en paarse springschoenen![]()
Zomers mag je met springen redelijk vaak in zomertenue starten. In de dressuur heb ik dat nog nooit meegemaakt, ook niet toen het vorig jaar zo onwijs heet was. Tegenwoordig mag je wel in de dressuur zonder plasteron starten als je een wedstrijdshirt met wit boord aan hebt onder je jasje...

. Maar je kan zomaar gelijk hebben hoor