Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel heb je eerst ongelovelijk spierpijn.. noraahlover schreef:Ik heb zelf mijn beugelriemen onder het zweetblad wat al een heel stuk hielp, maar alsnog zwabberden mijn onderbenen nog iets, dus toen heb ik mijn beugels (dus niet je benen!!) aan de singel vast gemaakt met postbode elastieken, deze rekken mee, maar zo houd je je benen wel stiller, hier heb ik een aantal weken mee gereden, nu heb ik mijn benen prima stil, ook met doorzittenWel heb je eerst ongelovelijk spierpijn..
Als mijn benen nu weer wat dreigen te zwabberen rijd ik weer een weekje met de postbode elastieken, en het werkt echt prima!
let wel op dat je je benen niet vastknoopt, want dan kan het gevaarlijk zijn, je beugels dus aan de singel vast met een postbode elastiek, zo kom je nooit vast te zitten aan je paard..
Succes!
zuske schreef:noraahlover schreef:Ik heb zelf mijn beugelriemen onder het zweetblad wat al een heel stuk hielp, maar alsnog zwabberden mijn onderbenen nog iets, dus toen heb ik mijn beugels (dus niet je benen!!) aan de singel vast gemaakt met postbode elastieken, deze rekken mee, maar zo houd je je benen wel stiller, hier heb ik een aantal weken mee gereden, nu heb ik mijn benen prima stil, ook met doorzittenWel heb je eerst ongelovelijk spierpijn..
Als mijn benen nu weer wat dreigen te zwabberen rijd ik weer een weekje met de postbode elastieken, en het werkt echt prima!
let wel op dat je je benen niet vastknoopt, want dan kan het gevaarlijk zijn, je beugels dus aan de singel vast met een postbode elastiek, zo kom je nooit vast te zitten aan je paard..
Succes!
Foto!
XxKayleigh schreef:Bedankt voor jullie tips!
Dat met die postbode elastieken gaat een beetje moeilijk worden... ik heb namelijk beugels die aan de binnenkant open zijn dus hoe moet ik ze dan vastmaken?:P
qua zit, zit ik heel ontspannen en maak mn benen altijd lang... Ik zet mijn schouders niet vast..
voor houding heb ik ook altijd goede punten... als commentaar staat er alleen op onrustig onderbeen...
kan dit ook aan mijn zadel liggen?