Wij zijn op zoek naar een mooi rijjasje (rest van de outfit waarschijnlijk gewoon wit) voor bij een blauwe uvex cap, maar kan niks vinden waarbij ik nou echt zoiets heb van : Dat is het!! Veel jasjes zijn te donker. Dus wie o wie heeft ideeen (foto's, merken, prijzen etc)???
Ik denk dat dat echt een hele lastig cap is om een jasje bij te vinden.. Denk dat de rest van de outfit dan ook niet meer leuk bij de zwarte pony staat.
Is een andere cap geen optie? Denk dat dat nog altijd goedkoper is in combinatie met een gewoon standaard jasje dan dat je iets heel speciaals moet gaan zoeken .
tip: Ga in de winkel shoppen (only, coolcat ect) naar een leuk fel blauw jasje. Als je er meer een "wedstrijd" jasje van wil maken, kan je ook nog losse paarden knopen, en die er op zetten. zo is het nog wat "echter". Zo ben je ook nog eens voordelig uit! en die jasjes zijn veel makkelijker aan te komen, en ze zijn werkelijk waar precies het zelfde. Ik heb het zelf ook gedaan. Ik was opzoek naar iets bijzonders, maar als ik dan naar wedstrijd jasjes keek waren die in eens 100X zo duur. Toen heb ik voor 30,- euro een heel mooi jasje gekocht, en iedereen zecht, wat een mooi jasje heb jij, waar heb je die vandaan? haha. Niemand heeft het door.
misticrider heb je misschien een foto van dat jasje?
MisticRider
Geplaatst: 14-03-12 22:46
Jahoor, alleen geen duidelijke helaas... dit is van de achterkant. Er zitten bij de ellebogen leren stukken, dat maakt het net wat speelser: De voorkant (beetje wazig helaas)
het is grijs/zwart/bruin geruit, met een klein roze streepje er door.
Dank voor jullie ideeen!! Ik heb nu voor haar in eerste instantie een donkerblauw rijjasje voor haar (van zo'n starterset) gekocht. Dan heeft zij wat en heb ik een patroon. Ga nu rustig aan op zoek naar een mooi blauw stofje. Ik ga proberen om dezelfde kleur als haar cap te zoeken en dan de bloem die op haar cap zit ook op de borst van jasje en het shabrak proberen te laten borduren. Dan past alles bij elkaar.