Bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie22

Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 10:51

Ik wil graag een bodyprotector hebben, omdat ik af en toe meedoe aan een springwedstrijd. Ik heb er al wel een gevonden:
http://www.depaardenverzorger.nl/bodypr ... horse.html
Maar ik weet dus niet precies wat voor een maat ik moet hebben. Ik weet niet vanaf waar tot waar je de lengte moet meten. Dus weet iemand dat misschien?

Mijn borstomvang: Ongeveer 81 cm
Mijn taille: ongeveer 64 cm

Loetie84

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:56

Gewoon gaan passen in de winkel. Een BP moet lekker zitten en goed passen. De maatvoering kan per merk behoorlijk afwijken...

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:57

Een passende bodyprotector is erg belangrijk voor de veiligheid. Een niet goed passende zit vervelend (daarom zul je hem wellicht minder dragen), maar nog belangrijker hij geeft onvoldoende bescherming. Mijn advies zou zijn om een winkel te gaan passen en te kijken wat fijn zit, er is namelijk echt een groot verschil in pasvorm en je eerste bodyprotector dus niet via internet te kopen.

rogainam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:18

ik zou hem ook eerst passen zo ben je zeker

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:57

Ik zou een bodyprotector altijd gaan passen in de winkel dit met de juiste pasvorm die een bp moet hebben voor de veiligheid, veel soorten en merken heb je tegenwoordig en allemaal zo verschillend in pasvorm.
De laatste keer dat ik een bp heb gehaald heb ik er een uur overgedaan om de juiste te vinden _O-
De maat die ik van een ander merk had was bij het merk wat ik nu gekocht heb heel anders van model en dus veel te lang en zo waren er een paar te kort, te krap of veel te breed :+

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:07

Ja, een BP moet echt even passen. Of hij voor jou lekker zit ligt aan zoveel factoren, de vorm van je lichaam kun je niet opmeten. Ik zou in de winkel ook even op een zadel gaan zitten. En misschien wil je liever een harde of een met blokjes. Krijg je hem goed in je eentje aan. Als je echt een BP wil hebben die lekker zit en goed bij jou lichaam past kun je niet om het passen heen :)