Tweede proefje liep hij wel beter, kwam al netter binnen en alles ging al een stuk netter, hij zwaaide minder uit en alles ging wel een stuk netter, iets minder voorwaart maar had nog steeds goede impuls.
Toen kwamen de punten 136/143. Het waren niet 2 onwijs nette proeven, maar hij liep wel netjes de hoeken door en deed netjes zijn best (ik trouwens ook)
Die week daarop had ik er weer 1. De eerste proef was gewoon netjes. ik had daar vooral op geoefend. hij had goede impuls. Al met al mocht hij nog net iets ronder.
Tweede proef was echt een droom proef, hij liep echt als een z2 paard een m1 proefje, hij was goed rond, had goede impuls, genoeg op het achterbeen, en vooral ook al verzameld.
Deze punten waren ook schrikbarend 145/148.
Wel moet ik zeggen dat hij alle 4 de proeven met zijn tong uit zijn mond gelopen heeft, ok de ene jury let daar meer op dan de andere, heb ook al een keer 155 voor gehad.
Maar dan vraag ik mij af wat willen jullie zien??? NU hebben ze een z2 paard in de ring, verzameld, impuls, en doet alles wat gevraagd wordt, wat worden er dan voor gewicht aan gehangen voor een winstpunt in de M1?

(moest het even kwijt

ps hier een foto van hoe het eruit ziet als lars loopt