Kalvbergsåsen Islandhästar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kalvbergsåsen Islandhästar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 18:26

Wie is hier ooit in Zweden bij Kalvbergsåsen Islandhästar gaan rijden, of wie kent het? Het ligt dicht bij het plaatsje Munkfors, in de omtrek van Karlstad. De kans is klein dat ik iemand vind die hier ook heeft gereden, maar het proberen waard! :)

Sleeper

Re: Kalvbergsåsen Islandhästar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:32

Mooie omgeving in ieder geval. Ik weet dat de mensen heel aardig zijn, handig ook dat ze Nederlands zijn. Praat een stuk makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:47

Ze zijn daar niet Nederlands ;) Een uur rijden vanaf daar hebben wij een huis, vandaar dat ik daar vaak kom. Het is inderdaad een mooie omgeving. Daar kan je nog eens buitenritten maken :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:49

Ik heb mn post even weggehaald. Maar heb even gecheckt, en het is wel dezelfde stal waar ik het over had maar idd ze spreken geen nederlands. (was een aanname van mij) Familie heeft daar gereden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:12

Het is daar helemaal geweldig. Ik ga daar in de zomer waarschijnlijk op ponykamp, een leuke leerzame week. Het zijn geweldige dieren, die ijslanders. Weet je toevallig ook op welke pony's jouw familie heeft gereden?

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 09:32

Nee, helaas ze konden de namen niet onthouden omdat ze zo moeilijk waren :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 15:56

Haha, dat is inderdaad wel waar. Ik ken ze allemaal, maar ik rij er dan ook altijd.