[PG] GEZOCHT: (voskleurige) KWPN Ruin Picasso

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JJenniferxxx

[PG] GEZOCHT: (voskleurige) KWPN Ruin Picasso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 13:45

Hallo bokkers,

Ik ben nu al 2/3 jaar opzoek naar mijn beste vriendje.
Het gaat om een KWPN Ruin met de naam Picasso.

Naam: Picasso (onder die naam ken ik hem)
Stokmaat: Gok rond de 1.70 -/+
Kleur: Voskleur
Aftekeningen: Een witte bles met een hap erin en een zwarte grote vlek aan de zijkant boven zijn buik, (valt altijd onder de flappen van het zadel) dus met rijden zie je dit niet. Verder was Picasso rond om zijn bles al grijs aan het worden.
Picasso werd voornamelijk gebruikt voor het mennen bij de oude eigenaar. Ik bereed hem verder onder het zadel.

Picasso heb ik bijna 4 jaar verzorgd bij africhtingsstal/menstal Cor Jansen in Bergharen.
Nadat ik een aantal maanden met Pfeiffer op de bank heb gelegen hoorde ik via een vriendin dat Picasso atrose zou hebben en verkocht zou worden of naar de slacht zou gaan. Ben toen direct die kant op gereden met de scooter voor meer informatie.
Nadat ik met de eigenaar een afspraak had gemaakt dat ik hem zou overkopen en een week zou hebben om te kijken of ik het echt wilde en om aan het geld te komen, was hij na 3/4 dagen plotseling verdwenen uit stal toen ik daar weer kwam. Ik hoorde toen dat hij ergens langs de dijk in de buurt van bergharen zou staan maar heb hem nooit meer gevonden. Ik heb nog elke dag veel verdriet van dit verlies en krijg er nu zelfs psychologische hulp voor. Ik kan het geen plek geven en wil het liefste weten waar mijn maatje nu is, zodat ik het na 3 jaar echt kan afsluiten. De eigenaar heeft mij zelf nooit meer kunnen vertellen dan dit.

Wie o wie kan mij helpen?

Dit is tevens de site van de stal waar ik Picasso toenmalig verzorgde en bereed: http://sanderclaassen1975.tripod.com/index.htm
(onder het menu staat tevens nog een foto van Picasso in tuig)

Afbeelding

HEEL VEEL FOTO'S ZIJN TE ZIEN IN DIT YOUTUBE FILMPJE: http://www.youtube.com/watch?v=eroZrE7I ... gvLb4z4bc=

Bedankt voor het lezen en ik hoop met heel mijn hart dat iemand mij verder kan helpen met mijn zoektocht.

WILLEN DE MENSEN DIE IETS WETEN MIJ ALSJEBLIEFT BENADEREN VIA EEN PERSOONLIJK BERICHTJE?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-03-12 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.