[PG] GEZOCHT: mini appaloosa met 2 maanogen, Duitsland.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

floorDaan

[PG] GEZOCHT: mini appaloosa met 2 maanogen, Duitsland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 11:48

Ik heb 2 jaar geleden mijn mini appaloosa verkocht. Zijn paspoort naam was Whisper maar door mij is hij Mowgly genoemd. Hij is door mij verkocht aan mensen in Duitsland, dichtbij Wittmund. Zij hebben hem verkocht omdat hij aggressief zou zijn geweest. Ik heb nooit problemen met hem gehad en wil hem niet in een cirquit laten komen van steeds nieuwe eigenaren dus ik ben ontzettend opzoek naar hem! Mocht hij ergens zijn of mocht je een idee hebben hoor ik dat heel erg graag!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hartelijk bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-03-12 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Peer12

Re: [PG] GEZOCHT: mini appaloosa met 2 maanogen, Duitsland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 14:51

Heb je meer info over hem? (geslacht?, geboortedatum?, ouders?, stamboek?, enz.)
Dat zoekt een stukje makkelijker ;)

floorDaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 19:31

Het is iig een ruin, hij is nu 6/7 jaar oud ongeveer, zijn ouders heb ik geen idee van. Hij is door een meisje zelf gefokt uit haar paardjes, geen stamboek... Zijn moeder was een vos kleurig shetlandertje en ik heb hem uit Zeeland, daar is hij ook geboren.

Peer12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 14:49

Maar hij had wel een paspoort toch? Door welke instantie/stamboek was dat dan uitgegeven?
En misschien dat er ook iets van een levensnummer of volledige stalnaam in stond?

floorDaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 17:53

Zijn volledige naam was iig Whisper. Ik ga vanavond even kijken of ik nog kopieën ergens van heb maar alle papieren zijn meegegaan naar de nieuwe eigenaren dus ik denk niet dat ik die nummers nog terug kan vinden...