Meedoen aan strâo, of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tesssx

Meedoen aan strâo, of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 15:34

Hallo allemaal!

Ik weet waar ik dit moest plaatsen, dus het staat onder overige.

Over 1 week is er strao. Dit is een soort feest dat elk jaar wordt gehouden om te vieren dat de paarden weer naar buiten mogen.
De paarden (dit is eigenlijk een feest voor trekpaarden, maar pony's en paarden doeno ok mee) zijn mooi versiert. Er is een grote rit met 1 of 2 stoppen. En waar het om gaat is het voeten wassen in de zee bij het strand. In sommige dorpen wordt er ook nog ringgestoken.

Nu heb ik in één dorp vorige week al meegedaan op een trekpaard (niet van mezelf). En nu wil ik volgende week in een ander dorp ook meegaan doen op mijn eigen paard. Mijn paard is best snel en een beetje schrikachtig. Maar er doet een bekend paard mee, dus ik zie wel hoe het gaat.

Alleen nu zit ik toch te twijfelen of ik mee zal doen, door het rhinovirus. Er zijn heel veel paarden bij elkaar. Er is nu door het virus al wel afgesproken dat er alleen paarden mee mogen doen die van het eiland komen, en op het eiland hier is nog geen rhino geval..

Wat denken jullie??

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:17

Het is de bedoeling dat alles rond rhino in dit topic [MD] Rhinovirus besproken wordt.
Hier dus een slotje.