Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Valt ook wel uit te leggen denk ik als iemand je daar op aan spreekt. Barbulet schreef:Klopt wat stef zegt. Alleen bij veel wegen is dit echt levensgevaarlijk.
Bij ons voor de stal ligt een hele drukke weg. Daar moet ik officieel rijden, maar dat is echt heel gevaarlijk dus ben ik altijd op het fietspad te vinden. Wordt daar namelijk veel te hard gereden.
TS, ik denk dat je zelf de situatie moet inschatten, en ik zou persoonlijk mooi op het fietspad blijven.Valt ook wel uit te leggen denk ik als iemand je daar op aan spreekt.

Sababber schreef:Barbulet schreef:Klopt wat stef zegt. Alleen bij veel wegen is dit echt levensgevaarlijk.
Bij ons voor de stal ligt een hele drukke weg. Daar moet ik officieel rijden, maar dat is echt heel gevaarlijk dus ben ik altijd op het fietspad te vinden. Wordt daar namelijk veel te hard gereden.
TS, ik denk dat je zelf de situatie moet inschatten, en ik zou persoonlijk mooi op het fietspad blijven.Valt ook wel uit te leggen denk ik als iemand je daar op aan spreekt.
Bij de rotondes hier pak ik toch wel het fietspad.. dat zijn allemaal wegen waar ze 80 mogen en het liefst gaan ze dan met volle vaart over de rotonde.
en de politie rijdt hier zelden!