Heb nu eindelijk na ruim 4 jaar me gelijk kunnen halen. En krijg dan ook me geld terug ! Eindelijk. Tenminste de rechter heb uitspraak gedaan en nu is er een deurwaarde op gezet. Ben zo blij dat ik eindelijk me gelijk heb.
Ik heb het toendertijd ook gelezen en snap het nog steeds maar half
Het paard was dus eigenlijk niet van haar, maar van een boer zij heeft het geld gekregen, maar paard nooit afgegeven. Toen je wegwilde en je paard mee wilde nemen, zei zij dat je nooit betaald had? En nu krijg je je geld terug volgens de rechter waar is het paard nu gebleven?
Heb het net ook pas helemaal door gelezen, wat een verhaal zeg! Ik denk dat ik het fijne ervan helemaal niet wil weten (minderjarig, bedrag niet afbetaald, geen kosten voor het paard betaald), maar volgens mij gaat het erom dat jij het eerste bedrag terug krijgt omdat die hele koop nooit zo had mogen plaatsvinden toch? Erg fijn dat jij daar je gelijk in hebt gekregen en je geld (van wie dan ook) terug krijgt!
4 jaar, wat een ellende maar het is gelukkig gelukt nu hopen dat er iets te halen valt bij haar wat een mispunt van een meid,zeg
kensha
Geplaatst: 06-03-12 14:25
Een contract opleggen is een mooie idee maar neem volgende keer een notarist mee zodat die jou contract kan bevestigen. Er zou onder andere in moeten staan dat de koop betaling is gedaan en het paard dan ook nu van jou is. Bij deze heb jij dan de volle 100% recht.
Maar als nog, wel mooi gevochten en gewonnen maar jammer dat het zo lang moest duren.
Het was ook nogal wazig verlopen, en wist me geen raad. Maar het paard was van de boer en dus niet van haar. En zij heeft mijn geld in ontvangst genomen, dus krijg ik dat ook van haar terug.
Bedankt voor de reacties (: heb er iig heel veel van geleerd !!