Chris had nog nooit eerder in zo'n grote hal gelopen e ndit was ook nog maar zijn derde keer M springen.
Ik vond het daarom ook niet echt erg dat we het eerste parcours een balkje hadden.
chris was enorm zenuwachtig, al die geluiden in de grote hal zijn heel anders, en toen er ook nog mensen op de tribule hem aan begonnen te sporen wist ie helemaal niet meer wat ie moest.
Maar we hadden een winstpunt gereden, en daar was ik al heel blij mee

het tweede parcours was snelheid en wendbaarheid (dus als je een balkje hebt krijg je er 4 seconden bij)
was best moeilijk parcours, óf je reed heel korte bochten, óf je moest een heel eind omrijden
ik dacht dat het beter voor chris was om maar om te rijden, voor zijn vertrouwen
dus zo reed ik de ring ook in
maar goed, na de eerste hindernix gaf hij me een heel goed gevoel, dus ik heb het er maar op gewaagd
snel rijden en de bochten binnendoor
de laatste bocht, naar een dubbelsprong toe, was echt wat te kort, hij stond stil, ik dacht dat het gebeurd was, maar we probeerden toch nog te springen, en hij deed het!
enorm applaus, want we waren foutloos in de snelste tijd!
daarna kwamen er nog een paar , dus was nog even spannend, maar we bleven bovenaan staan
ik ben er zo blij mee