[EG] Look At Me, grote schimmel, ong. 21 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bijinn

[EG] Look At Me, grote schimmel, ong. 21 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 01:05

Onze merrie staat momenteel bij een rusthuis in St Oedenrode. Daar heeft ze dikke vriendjes gemaakt met een grote witte ruin van 21 of 22 jaar (uit mijn hoofd). Deze ruin heeft de naam Look At Me, ofwel Lookie, en ik vermoed dat hij 1.75m groot is.

Nu gaan we onze merrie per 1 april verhuizen en ik maak me een beetje zorgen over hoe Lookie daarmee om zal gaan. We gaan regelmatig met ons paard wandelen en dan maakt hij zich druk tot ze terug is. Gezien zijn leeftijd vind ik het een beetje zielig en zou ik het fijn vinden om met zijn eigenaar in contact te komen, zodat ik kan horen hoe het met hem gaat. Eerlijk gezegd heeft hij ook gewoon ons hart gestolen in het afgelopen jaar ;)

Een foto van deze grote vriendelijke reus:

Afbeelding

Bokt is inmiddels heel groot en veel paardeneigenaren kijken hier wel eens, dus daarom waag ik via deze weg de gok.
Ben of ken jij de eigenaar van Lookie? Stuur me dan een pbtje! :)

NienSCHaap

Re: [EG] Look At Me, grote schimmel, ong. 21 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:26

kun je die gegevens niet aan het rusthuis vragen lijkt mij makkelijker?

tjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:35

Ik heb je een pb gestuurd!

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:09

Van mij ook n pb want lookie is van een vriendin van me.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 13:29

Paddenpad schreef:
Waarom zou je je dier wat in een rusthuis staat gaan verkassen??Tevens is die schimmel wel erg schraal!!
En inderdaad degene die het rusthuis beheert weet toch wie de eigenaren zijn?!

Wat een vreemde reactie dit :?

1. Ik geloof dat ik zelf mag weten wat ik met mijn paard doe. Mijn paard (6 jaar) stond daar vanwege een blessure, niet omdat ze oud is.
2. De foto is van voor de winter toen Lookie wat minder in zijn vel zat, inmiddels is hij weer een stuk aangekomen. Maar ja, dat kan gebeuren op die leeftijd he.
3. Helaas zie ik de eigenaren van het rusthuis niet vaak dus dacht ik het eens te proberen via Bokt. Maar ik wist niet dat dat een misdaad was. Gelukkig heb ik nu 2 medeplichtigen die me goed geholpen hebben (thanks Goodwin en Tjee!).

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:37

Ze zegt ook niet dat het een misdaad is maar ons leek het het handigste om contact te leggen met die mensen omdat ze lijkt mij wel weten van wie dat paard is en je kunt ze waarschijnlijk daarover wel bellen en verhaal doen.
Omdat je niets vermelde of je dat wel of niet gedaan had lijkt me dat helemaal geen raar antwoord ;)

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 00:29

Lol, je hebt me door. Ik wil heel graag aandacht <<)

Anyway, misschien handig om nog even te vermelden dat er niks mis is met het rusthuis en dat ik er zo weer een paard zou plaatsen. Ik ben alleen niet iemand die zomaar gaat bellen voor zoiets en dacht er op deze manier ook achter te kunnen komen zonder verder mensen 'lastig' te hoeven vallen. Gelukkig wordt het echter niet als lastig vallen gezien, dat is wel fijn om te weten.

Iedereen iig bedankt voor het meedenken.

DebbieDries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:36

Hallo Jose22,

Lookie is mijn paardje. De eigenaar van het rusthuis had mij van het weekend geinformeerd over het feit dat Lookie zn vriendinnetje weg gaat.
Ik hoorde van een vriendin dat je mij zocht op bokt.

Ik wil er graag contact over met je.

Ps: Paddenpad: Lookie zit er super uit. Deze foto is gemaakt toen die koliek had dus is niet zo raar dan he.

Groetjes Debbie

DebbieDries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:40

Jose22, ik doe een een PB berichtje.