Ik heb een vraagje, ik ben zelf Z1 dressuur geweest bij de pony's, nu wil ik binnenkort een paard in het M1 starten, die is overigens al M1+wp. Naar mijn weten mag ik dan gewoon met dat paard M1 starten, is dat ook zo? Wil het graag zeker weten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amazing_lady schreef:Vriendin van mij heeft het zelfde. Zij heeft dispensatie aangevraagd en mogt toen in de B beginnen. Nu is ze L1 en wil de L2 overslaan. Dus nu gelijk M1 starten. Volgens mij mag dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet of dat mag of niet.
Maris__ schreef:amazing_lady schreef:Vriendin van mij heeft het zelfde. Zij heeft dispensatie aangevraagd en mogt toen in de B beginnen. Nu is ze L1 en wil de L2 overslaan. Dus nu gelijk M1 starten. Volgens mij mag dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet of dat mag of niet.
Ik ben ook erg benieuwd, wil het wel zeker weten.
amazing_lady schreef:Vriendin van mij heeft het zelfde. Zij heeft dispensatie aangevraagd en mogt toen in de B beginnen. Nu is ze L1 en wil de L2 overslaan. Dus nu gelijk M1 starten. Volgens mij mag dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet of dat mag of niet.

haike schreef:amazing_lady schreef:Vriendin van mij heeft het zelfde. Zij heeft dispensatie aangevraagd en mogt toen in de B beginnen. Nu is ze L1 en wil de L2 overslaan. Dus nu gelijk M1 starten. Volgens mij mag dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet of dat mag of niet.
Dat mag wel, ze mag gewoon versneld promoveren.
In jouw geval, je MOET L2 of M1 starten, dus dat L1 mag niet, dus zal je wel een brief over thuis krijgen. Nu promoveren naar M1 is gewoon toegestaan.