Broek voor spillebeentjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nightingale

Broek voor spillebeentjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 11:55

Een tijd geleden heb ik bij de EJ een rijbroek gekocht, wat een hele toer was. Wat is namelijk het geval: ik heb hele smalle benen, maar wel van 'normale' lengte. Dit zorg ervoor dat bijna alle broeken in mijn lengtemaat veel te wijd voor mij zijn! De broek waar ik het eerder over had is nu echt te klein aan het worden, dus ik zou eigenlijk een nieuwe moeten gaan kopen, maar ik denk dat dat nu nog moeilijker wordt dan toen ik jonger was, omdat de broeken in mijn maat (+/- 164) berekend zijn op benen met een iets normalere breedte. Een broek op maat laten maken, als dat al zou kunnen, lijkt me veel te duur.

Weet iemand een zaak/merk voor wat smallere broeken?

xElinexStone

Re: Broek voor spillebeentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:09

Voor mij is het ook altijd er zoeken naar de goede maat. Ik heb smalle maar toch hele lange benen. Ik koop meestal broeken van harry horse. Die zitten bij meestal wel goed.

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:12

Ik ben én heel lang én ik heb lange benen én dunne benen.
Bij mij passen (ergens helaas) alleen maar de duren broeken. PK, Pikeur, Horka passen bij mij het beste. Meestal zijn dit vrij duren broeken en kijk ik altijd wanneer ze een beetje afgeprijsd zijn.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 17:53

Bedankt voor jullie reacties, ik zal eens gaan kijken :)

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:58

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik ben 12, en niet heel erg groot: 1.46 meter. Ik kon nou niet opmaken uit je tekst hoe oud je bent, maar als je te kleine rijbroeken hebt waarvan je denkt dat ik ze wel pas, zou je dan contact met me op willen nemen? Misschien een rare vraag, maar ik zoek wel passende rijbroeken.. :o

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:17

kijk eens naar eurostar die vallen meestal een halve maat tot een maat kleiner is mijn ervaring... harrys horse beijing is een simpele maar deze heb ik in de winkel waar ik werkte veel verkocht aan mensen met hetzelfde probleem als jou...!

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 17:28

Bedankt allemaal! :)

chiquitoxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:24

Ik heb gewoon een te kleine broek gekocht.
Die zit wel strak, en ik heb toch hoge laarzen aan dus je ziet en merkt er niks van :j