Ik heb nog nieuwe voor je liggen voor een kleine prijs.als je me je breedte en hoogte van kuit kunt opmeten dan kan ik je bereken of ik je maat nog hen als je wil.ze staan ook bij het verkoop forum onder veel nieuwe spullen voor weinig. Pb me maar en dan hoor ik het wel van je. Groetjes
Ben afgelopen week toevallig met mijn bijrijdster meegegaan toen ze gaithers ging kopen. Bij de ruitersportzaak waar zij was, hadden ze rider pro (50 euro, mindere pasvorm, zeker met wat stevigere kuiten), Petri (100 euro) en Derby (120 euro) Ze hadden ook ariat, maar dat viel buiten het budget, daarvan weet ik de prijs dus niet.
Bij mijn bijrijdster paste de Petri het netst. Die heeft ze dus gekocht
lipica maakt ze op maat weet niet wat dat kost nu, en weet niet of ze fijn zijn zelf geen ervaring mee heb wel altijd laarzen van lipica en die vind ik super fijn.
ik heb zelf de gaithers van petrie, ik heb een onmogelijke maat maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen om een standaardmaat te vinden voor mij en ze zitten super!
Ik heb ook petries, gewoon een standaardmaat. Ik heb ze nu anderhalf jaar, gebruik je bijna dagelijks en ze zien er nog steeds super uit! Het fijne aan deze chaps is dat je ze ook op officiele dressuurwedstrijden mag dragen, ik hoefde dus niet speciaal laarzen te kopen voor wedstrijden