Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Ik ken deze regel ook niet. Wat ik wel weet is dat veel locaties voor de klasse Z afvallen omdat dat niet meer in 20/40 mag.
En vaak wordt een wedstrijd ook gesplitst over meerdere dagen waarbij de klasse Z dan op een andere dag is, gewoon omdat er veel Z ruiters zijn.
Wij hebben zelf de keuze gemaakt om een wedstrijd alleen voor de klasse Z te organiseren omdat er zo weinig te rijden is voor Z ruiters bij ons in de buurt. B-M ruiters kunnen toch wel vaak genoeg starten.
Wat ik wel weet is dat de KNHS graag grote groepen in het Z wil hebben (mij een raadsel waarom). En dat ze bang zijn dat er teveel Z georganiseerd wordt. Daarom mag er in 1 weeken maar 1 wedstrijd zijn in een regio waarin je Z kan starten.
xx_Irisje schreef:TS heeft idd gelijk.
Per 1 april gaat deze regel in.
Het word gedaan om grotere rubriek te creeeren en dus ook meer concurrentie te geven. De RV moet dan dus gaan kiezen of er B t/m M2 of Z1 t/m ZZlicht georganiseerd word.
Toevallig hadden we het deze week met onze RV erover.
xx_Irisje schreef:Indoor en Outdoor, hij gaat per 1 april in en dan het jaar rond zeg maar.
Vind het wel jammer.
xx_Irisje schreef:TS heeft idd gelijk.
Per 1 april gaat deze regel in.
Het word gedaan om grotere rubriek te creeeren en dus ook meer concurrentie te geven. De RV moet dan dus gaan kiezen of er B t/m M2 of Z1 t/m ZZlicht georganiseerd word.
Toevallig hadden we het deze week met onze RV erover.
Chessie schreef:Is dit niet meer voor het ZZL dan voor het Z?
Hier is het ook dat je dan een keuze moet maken,
In de overige gevallen is tm m2 waarsch vanwege de bak afmetingen

Urielle schreef:Ik vrees dat het aantal accomodaties in mijn regio steeds verder begint te beperken zodat we sowieso al in de winter te kampen hebben met bomvolle rubrieken
En ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms een stuk relaxter en gezelliger vind om eens een keer ergens een onderonsje te kunnen rijden met 10 man..